COD GALBEN LA CONSTANȚA. RAJA activează Comandamentul pentru Situații de Urgență
Articole de la același autor
Scandal în Tomis Nord! Încă un PUZ "cu cântec", la Constanța
11 Noiembrie 2015
Cum se anunță iarna la Constanța. "Ne așteaptă viscole"
06 Octombrie 2015
RADET aruncă bomba: "E mai ieftin să te încălzești cu noi decât cu centralele pe gaze"
24 Noiembrie 2015
eMAG dă lovitura: își pune clienții să-și repare singuri produsele aflate în garanție. Planul de reparații și piesele, incluse
03 Octombrie 2015
Vești proaste pentru constănțeni! 2016 vine cu impozite locale mai mari
09 Noiembrie 2015
Măcel pe spațiile verzi din Mamaia! Se vând și ultimele petice de iarbă
16 Noiembrie 2015
În urma atenționărilor meteorologice de cod galben de precipitații abundente, ploi însemnate cantitativ, ce vor depăși pe alocuri 20 - 25 de litri de metru pătrat, în zona Olteniei și în sudul Munteniei și a Dobrogei și în sudul Moldovei, dar și intensificări ale vântului, ce pot depăși 55 - 65 de km pe oră, pentru a interveni cu promptitudine în rezolvarea problemelor ce pot apărea în funcționarea sistemelor operate, la nivelul S.C. RAJA S.A. se activează Comandamentul pentru situații de urgență, începând de din această seară, de la ora 18, și până sâmbătă, la ora 12,00. Pentru intervenția rapidă, la nivelul comandamentului vor fi constituite echipe de intervenție dotate cu toate utilajele necesare, ce vor asigura permanența în toată această perioadă.
"Asigurăm toți abonații societății că se vor depune toate eforturile pentru asigurarea serviciilor de alimentare cu apă și canalizare la parametrii optimi. Singurele probleme care pot apărea în funcționarea sistemelor de distribuție apă și canalizare și care nu țin de operativitatea echipelor noastre, sunt cele legate de lipsa energiei electrice (cabluri și fire de înaltă tensiune smulse de vânt). În aceste condiții, rugăm toți abonații să dea dovadă de înțelegere, pentru că RAJA va face tot ce este necesar pentru reluarea alimentării cu apă imediat ce sunt rezolvate problemele apărute în furnizarea energiei", explică reprezentanții RAJA.
Aceștia fac un apel către toți consumatorii care înregistrează probleme la sistemul de alimentare cu apă potabilă și canalizare, pentru remedierea acestor situații într-un timp cât mai scurt, să sesizeze toate avariile apărute la dispeceratul societății, la numărul de telefon: 0241/66.44.44.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole din aceeași secțiune
Vineri, 27 Noiembrie 2015
Vineri, 27 Noiembrie 2015
Vineri, 27 Noiembrie 2015
Vineri, 27 Noiembrie 2015
Vineri, 27 Noiembrie 2015
Vineri, 27 Noiembrie 2015
Vineri, 27 Noiembrie 2015
Vineri, 27 Noiembrie 2015
Vineri, 27 Noiembrie 2015
Vineri, 27 Noiembrie 2015
Vineri, 27 Noiembrie 2015
Vineri, 27 Noiembrie 2015