Deși nu e în stare să repare Podul de la Agigea, CNADNR construiește drum de mare viteză pe litoral
Articole de la același autor
Școală de șoferi gratuită pentru categoriile C și E și loc de muncă asigurat în Danemarca
22 Iulie 2016
Permis de conducere anulat pentru șoferul care a sfidat Poliția și a blocat bulevardul Tomis
25 August 2016
Video. S-a lăsat cu istericale! Polițiști înjurați ca la ușa cortului, după ce au încătușat o femeie care a traversat pe roșu
10 August 2016
Spre sudul litoralului ar urma ca în următorii doi ani să fie construit un nou drum de mare viteză, un drum expres care să continue autostrada ce în prezent se termină la nord de Agigea, va ocoli lacul Techirghiol și se va conecta cu drumul național dinspre Mangalia în zona 23 August, evitând astfel zonele unde se generează ambuteiaje în sezonul estival. Cam așa sună noul plan al Companiei de Autostrăzi și Drumuri Naționale.
Drumul expres, ce va avea o lungime de 22 de kilometri și cu o valoare estimată de 53 de milioane de euro, ar urma să fie construit în regie proprie, chiar de către CNADNR, a explicat într-un interviu pentru HotNews.ro directorul companiei, Cătălin Homor.
"În zona litoralului avem două acțiuni. Una este finalizarea podului existent de la Agigea pe care îl avem în lucru. Vrem să-l dăm la finalul anului circulației pe două benzi. De luni închidem circulația și în trei luni să o redeschidem. În paralel, pentru a evita blocajele din zona asta, vom pregăti o variantă ocolitoare a lacului Techirghiol și a localității Agigea, pe podul nou și cu înțepare în DN39, după localitatea 23 August", a declarat pentru HotNews.ro directorul general CNADNR, Catalin Homor.
"Ne-am propus sa facem acest drum în regie proprie. Ne apucăm de acum să-l pregătim. Vom scoate la licitație Studiul de Fezabilitate și Proiectul Tehnic, în schimb lucrările le vom face în regie proprie. Programul este ca, la sfârșitul lui 2018 să fie realizat", a detaliat Homor. Noul drum de mare viteză ar urma să aibă o lungime de 22 de km, câte două benzi pe sens și are un cost estimat la circa 52,8 milioane de euro, adică o medie de 2,4 milioane de euro pe kilometru, însă intenția autorităților de la drumuri este să-l finanțeze în mare parte din fonduri europene nerambursabile.
În acest sens, planurile CNADNR prevăd ca licitația pentru SF și proiectul tehnic să fie lansată în noiembrie 2016, iar studiile și proiectarea să fie gata până la final de 2017. Ulterior, realizarea lucrărilor în regie proprie ar urma să dureze circa un an, iar deschiderea ar urma să aibă loc la sfârșitul anului 2018.
Drumul expres, ce va avea o lungime de 22 de kilometri și cu o valoare estimată de 53 de milioane de euro, ar urma să fie construit în regie proprie, chiar de către CNADNR, a explicat într-un interviu pentru HotNews.ro directorul companiei, Cătălin Homor.
"În zona litoralului avem două acțiuni. Una este finalizarea podului existent de la Agigea pe care îl avem în lucru. Vrem să-l dăm la finalul anului circulației pe două benzi. De luni închidem circulația și în trei luni să o redeschidem. În paralel, pentru a evita blocajele din zona asta, vom pregăti o variantă ocolitoare a lacului Techirghiol și a localității Agigea, pe podul nou și cu înțepare în DN39, după localitatea 23 August", a declarat pentru HotNews.ro directorul general CNADNR, Catalin Homor.
"Ne-am propus sa facem acest drum în regie proprie. Ne apucăm de acum să-l pregătim. Vom scoate la licitație Studiul de Fezabilitate și Proiectul Tehnic, în schimb lucrările le vom face în regie proprie. Programul este ca, la sfârșitul lui 2018 să fie realizat", a detaliat Homor. Noul drum de mare viteză ar urma să aibă o lungime de 22 de km, câte două benzi pe sens și are un cost estimat la circa 52,8 milioane de euro, adică o medie de 2,4 milioane de euro pe kilometru, însă intenția autorităților de la drumuri este să-l finanțeze în mare parte din fonduri europene nerambursabile.
În acest sens, planurile CNADNR prevăd ca licitația pentru SF și proiectul tehnic să fie lansată în noiembrie 2016, iar studiile și proiectarea să fie gata până la final de 2017. Ulterior, realizarea lucrărilor în regie proprie ar urma să dureze circa un an, iar deschiderea ar urma să aibă loc la sfârșitul anului 2018.
Articole pe aceeași temă
Joi, 01 Septembrie 2016
Joi, 08 Septembrie 2016
Miercuri, 07 Septembrie 2016
Miercuri, 07 Septembrie 2016
Marţi, 06 Septembrie 2016
Sâmbătă, 03 Septembrie 2016
Miercuri, 31 August 2016
Marţi, 30 August 2016
Luni, 29 August 2016