De ce nu mai sunt limitatoare de viteză pe șoselele din Constanța

1247
18

Articole de la același autor

Constănțenii reclamă lipsa limitatoarelor de viteză, atrăgând atenția că numeroasele accidente cu victime, petrecute pe trecerile de pietoni, ar fi putut fi evitate dacă în apropierea "zebrelor" ar fi existat respectivele dispozitive. 


Constănțenii nu se sfiiesc să calce pedala de accelerație până la podea, după cum a confirmat (încă o dată!) ultima razie a polițiștilor rutieriști și după cum subliniam într-un articol publicat în ediția anterioară a ziarului Cuget Liber. Sute de șoferi au fost surprinși de aparatele radar cu kilometri buni peste viteza legală admisă, iar măsura luată împotriva lor a fost sancționarea pecuniară. 


Doar în cazul a 15 dintre șoferi s-a impus reținerea permisului. Reacția constănțenilor nu a întârziat: "Într-adevăr, sunt și mulți teribiliști pe străzile din Constanța, dar să nu uităm că de când nu mai sunt tramvaie și avem bulevarde mari, degeaba sunt treceri de pietoni, dacă doar la foarte puține dintre ele EXISTĂ limitatoare de viteză! Cine a conceput proiectul străzilor/bulevardelor mari din Constanța l-a conceput foarte prost. Nici măcar după atâtea zeci de accidente cu pietoni omorâți pe «zebră» nu se iau măsuri pentru instalarea unor limitatoare de viteză", a transmis Daniel, un cititor al cotidianului "Cuget Liber". Părerea i-a fost împărtășită și de alți cititori. "Nu veți câștiga lupta cu vitezo-manii, dacă nu veți reinstala limitatoarele de viteză în fața tuturor trecerilor de pietoni de pe marile bulevarde, cel puțin acolo unde au avut loc accidente", a transmis un alt constănțean. 


Unde au fost montate ultimele dispozitive 


În urmă cu câțiva ani, străzile municipiului Constanța erau pline cu astfel de limitatoare. În timp, însă, acestea au fost distruse - fie de utilajele de deszăpezire, în iernile grele, fie de greutatea autobuzelor, ne-au spus polițiștii rutieriști. Și aceștia, însă, împărtășesc opinia constănțenilor că aceste dispozitive sunt necesare pe șoselele din municipiul nostru. În ultima perioadă, au mai fost montate limitatoare de viteză în câteva zone problematice, dar mai este mult de muncă până când orașul va fi din nou împânzit de ele, pentru a-i descuraja pe vitezomani!  Subcomisarul Ciprian Sobaru, împuternicit la șefia Serviciului Poliției Rutiere Constanța, ne-a declarat: 


"Sunt necesare aceste limitatoare, tocmai de aceea am purtat constant o corespondență cu administratorul drumului pentru montarea altor dispozitive. De curând, au fost instalate limitatoare de viteză pe strada Cișmelei, pe B-dul Aurel Vlaicu, în apropierea unor blocuri de locuințe recent ridicate, și în cartierul Medeea, în apropierea trecerii de pietoni din dreptul școlii. Acestea sunt realizate de administratorul drumului, în funcție de fondurile disponibile". 


Comentează știrea

18 comentarii. Pagina 1 din 2. Click pe pagina dorită : 1 2 
Daniel...
20 noiembrie 2013
limitatoare de viteza

Intr-adevar pana in urma cu cativa ani, Constanta era impanzita de limitatoare de viteza!Dar problema disparitiei lor este ca au fost si inca sunt dintr-un cauciuc cu termen de utliziare limitat! Daca s-ar monta dintr-un material dur, de exemplu beton(cum am vazut personal in multe capitale si mari orase europene)...credeti-ma ca nici cu Hummer-ul nu puteai sa treci peste ele cu mai mult de 40Km/h. Concret am testat limitatoarele montate vara aceasta in Mamaia...recunosc ca treceam peste ele cu aprox 40-50km/h si abia le simteam. Din unele statistici si teste...la 40-50km/h poti lejer accidenta grav un pieton sau il poti chiar omori! Acele limitatoare din Mamaia au fost puse doar de ochii lumii...in viitoru apropiat vom avea pasarele... Administratorul drumurilor ar trebui dat in judecata si el... de toti cei care au avut de suferit de pe urma teribilistilor...

Lazar
20 noiembrie 2013
limitatoare

Foarte necesare pe bd.Aurel Vlaicu,zonele Campus si Penny...Pe aici se circula ca pe autostrada!!!

VALENTIN
20 noiembrie 2013
DANIEL...TU AI MASINA???

DANIEL...TU AI MASINA????.......SAU ESTI UN PIETON CARUIA II PLACE SA CITEASCA ZIARUL CIND TRECE STRADA PE TRECERE???

Highway Patrol
20 noiembrie 2013
Moartea vine pe 4 roti

Moartea vine pe 4 roti de la Highway Patrol Stimati concetateni, Din avalansa de accidente grave de pe autostrazile si strazile romanesti se desprind cateva concluzii pe care Politia Rutiera va trebui sa le introduca in legislatia romaneasca fara negociere: In afara localitatilor (autostrazi): 1. Reduceti viteza maxima la 100 km/h. Este evident ca viteza de 130 km/h este mult prea mare in conditiile Romaniei. Un sofer roman de taxi mi-a spus ca pe ruta Constanta-Bucuresti merge cu 260 km/h!!!!! . Soferii romani nu au experienta autostrazilor si nici a bolizilor de sute de cai putere (va mai amintiti? Dacia avea doar 45 CP!) 2. Instalati radare mobile pe anumite tronsoane din kilometru in kilometru, dar saptamanal sa fie mutate! 3. Mariti latimea benzilor la 3,75 m 4. Introduceti o a treia banda langa ax numai pentru Politie, Pompieri, Ambulante, delegatii si depasiri 5. Masinile de tonaj greu si vehiculele care transporta mai mult de 5 persoane sa circule numai pe banda de langa sant. 6. Autobuzele si transportul de substante toxice sa aiba viteza maxima de 70 km/h. 7. Mariti drastic amenzile si de la o limita in sus (sa zicem 140 km/h) confiscati carnetele si topiti masinile 8. Infiintati, daca nu exista, un serviciu motorizat permanent de supraveghere si patrulare pe autostrazi (cu ofiteri echipati si salarizati corespunzator; benzina va fi donata de rafinariile transnationale din Romania si scutita de impozite) 9. In caz de accidente mortale sau consum de alcohol , confiscati carnetele si interziceti soferilor vinovati sa mai obtina un alt carnet (pericol public) 10. Inaspriti examenele la scolile de soferi Masuri in oras: 1. Viteza maxima va fi de max. 50 km/h 2. Viteza maxima in jurul scolilor de orice grad va fi de max. 40 km/h 3. Introduceti limitatori de viteza inaintea trecerilor de pietoni (valuri de asphalt la 10 m de trecere) 4. Montati camera de luat vederi in intersectii si in jurul scolilor

admirator
20 noiembrie 2013
ar trebui sa montati

limitatoarele acolo unde s-au produs accidentele, intii; pe urma generalizati!

louboutin hommes
23 noiembrie 2013
louboutin hommes

Les femmes aiment a acheter des accessoires de mode élégante et attrayante de toutes sortes, et maintenant il a été tres facile d'acheter des chaussures de marque en ligne, qui va parfaitement avec tout type de vetements. Parmi tous les accessoires de mode qui aident a honorant les femmes et en regardant de plus belle, chaussures Christian Louboutin ont réussi a trouver un créneau dans l'industrie du design. louboutin hommes http://www.ville-bollene.fr/louboutin_chaussures.php?p=louboutin hommes

louboutin hommes
24 noiembrie 2013
louboutin hommes

Maintenant, je ne connais pas d'autres chaussures de CL avec un talon en forme de demi-lune, donc je doute qu'il s'agissait d'une confusion avec une autre paire de chaussures de Pam Jenkins, mais je vais les contacter pour revérifier. Je soupçonne que c'est plus d'une importante CL FAIL de la société fin! Mon dieu je ne jamais utiliser CL robinets de talon de rechange, car ils aspirent généralement de toute façon. Je vais certainement montrer mon cordonnier ces robinets talon FAIL lol! louboutin hommes http://www.ville-bollene.fr/louboutin_chaussures.php?p=louboutin hommes

christian loboutin
1 decembrie 2013
christian loboutin

Artikel verffentlichen Link. Dadurch wird sichergestellt, dass die AutorRessourceBox im nachgedruckte Artikel ist enthalten. Sie nicht knnen Nachdruck Dieser Artikel Bysimply Hervorhebung dieser ArtikelVersion von dieser Seite und kopieren Sie dann auf ihn Fgen Sie Ihren sites Web, blogs, etc christian loboutin http://www.ville-bollene.fr/louboutin_chaussures.php?p=christian loboutin

shoes asics running
2 decembrie 2013
shoes asics running

Seine Unternehmensphilosophie eines gesunden K?rpers als Voraussetzung für einen gesunden Geist, war von Anfang an der Antrieb des Wirkens von Kihachiro Onitsuka und das ist bei Asics Schuhe bis heute so geblieben.Die Erfolgsgeschichte von Asics Shoes basiert auch auf einer einfachen und menschlichen überzeugung des Gründers, die dazu führte, dass er mit Sportlern in den Dialog ging. shoes asics running http://www.strongerbritney.com.ar/asics.php?p=shoes asics running

christian louboutin uk
28 februarie 2014
christian louboutin uk

louboutin patent leather flats Stiri Eveniment : De ce nu mai sunt limitatoare de viteză pe șoselele din Constanța | Ziarul Cuget Liber de Constanta Online christian louboutin uk http://californiawineperspective.yoqayoqa.com/images/cheap-christian-louboutin-pumps.asp

18 comentarii. Pagina 1 din 2. Click pe pagina dorită : 1 2 

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.6514 secunde