Cum puteți face rost de un pașaport electronic și de ce acte aveți nevoie
531
Articole de la același autor
POLIȚIȘTII și MILITARII, CREȘTERE SALARIALĂ DE APROAPE 60 %. Schimbări importante în NOUA LEGE A SALARIZĂRII
29 Noiembrie 2016
Vești proaste pentru militari și polițiști! Măririle salariale promise în campanie, șterse cu buretele
21 Decembrie 2016
Cartea de salvare la bordul mașinii și amenzile Poliției Rutiere. Cine minte și cu ce scop?
22 Noiembrie 2016
Pașaportul simplu electronic se eliberează, la cerere, cetățenilor români care îndeplinesc condițiile prevăzute de Legea nr. 248/2005 privind regimul liberei circulații a cetățenilor români în străinătate. Cererile pentru eliberarea pașapoartelor simple electronice se depun personal de către solicitanți, în țară, la serviciile publice comunitare pentru eliberarea și evidența pașapoartelor simple în a căror rază de competență au domiciliul.
Cererile se soluționează de autoritățile competente, în termene care curg de la data depunerii acestora și care nu pot depăși 30 de zile lucrătoare, în cazul cererilor privind eliberarea pașapoartelor simple electronice depuse în țară. Veți avea nevoie de cartea de identitate, cartea de identitate provizorie sau buletinul de identitate, aflate în termen de valabilitate, în original. Cartea de identitate provizorie trebuie însoțită de certificatul de naștere, în original, dovada achitării taxelor pentru emiterea pașaportului, completate pe numele titularului, în original.
Pașaportul simplu electronic se ridică de la serviciul public comunitar sau, după caz, de la misiunile diplomatice și oficiile consulare ale României în străinătate unde a fost depusă cererea ori, după caz, de la serviciul public comunitar sau de la misiunile diplomatice și oficiile consulare ale României în străinătate pentru care a optat solicitantul. Pașaportul simplu electronic se ridică de titular sau de persoana care a formulat cererea ori de persoana împuternicită de acesta/aceasta printr-o procură specială autentificată.
Cererile se soluționează de autoritățile competente, în termene care curg de la data depunerii acestora și care nu pot depăși 30 de zile lucrătoare, în cazul cererilor privind eliberarea pașapoartelor simple electronice depuse în țară. Veți avea nevoie de cartea de identitate, cartea de identitate provizorie sau buletinul de identitate, aflate în termen de valabilitate, în original. Cartea de identitate provizorie trebuie însoțită de certificatul de naștere, în original, dovada achitării taxelor pentru emiterea pașaportului, completate pe numele titularului, în original.
Pașaportul simplu electronic se ridică de la serviciul public comunitar sau, după caz, de la misiunile diplomatice și oficiile consulare ale României în străinătate unde a fost depusă cererea ori, după caz, de la serviciul public comunitar sau de la misiunile diplomatice și oficiile consulare ale României în străinătate pentru care a optat solicitantul. Pașaportul simplu electronic se ridică de titular sau de persoana care a formulat cererea ori de persoana împuternicită de acesta/aceasta printr-o procură specială autentificată.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Vineri, 23 Decembrie 2016
Sâmbătă, 20 August 2016
Vineri, 12 August 2016
Joi, 07 Iulie 2016
Marţi, 03 Ianuarie 2017
Luni, 11 Iulie 2016
Vineri, 24 Iunie 2016
Duminică, 13 Martie 2016
Marţi, 02 Februarie 2016