Copiii aflați în Tabăra "Delfinul" din Năvodari, învățați când să apeleze 112

307
În perioada 25 iulie - 16 august, în Tabăra "Delfinul" din Năvodari, operatoarele Serviciului de Telecomu-nicații Speciale - Centrul de Primire Apeluri de Urgență Constanța au desfășurat activități de educare-informare pe tema 112. Au participat sute de copii cu vârste cuprinse între 8 și 17 ani, veniți din județele Bihor, Iași, Vaslui, Alba, Caraș-Severin, Tulcea, Ialomița, Galați, Prahova, Cluj și Timiș.

La una dintre aceste activități, a participat și un grup de tineri din localitatea Arques-Lille, Franța, veniți în tabără pentru un schimb de experiență cu ocazia unui program de comunicare. Aceștia au putut face o comparație între sistemele 112 din România și Franța. Operatoarele 112 au prezentat importanța, utilitatea și necesitatea folosirii corecte a Numărului Unic de Urgență împreună cu modul de funcționare a sistemului. Verificarea cunoștințelor asimilate s-a făcut prin organizarea unui concurs cu premii constând în materiale inscripționate cu sigla 112: tricouri, șepci, agende, pixuri, semne de carte, insigne.

v v v

STS este administratorul Sistemului Național pentru Apeluri de Urgență și în această calitate desfășoară constant activități sociale 112. În urma campaniilor de educare și informare organizate de către Serviciul de Telecomunicații Speciale, în țara noastră, numărul de apeluri false a scăzut în ultimii ani cu aproximativ 30% și se situează la circa 60 de procente din totalul apelurilor, înscriindu-se în media înregistrată la nivel european.

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.4487 secunde