UE schimbă regulile după scandalul Volkswagen
188
Articole de la același autor
Fiscul vinde terenuri, autovehicule și ambarcațiuni la preț de chilipir
10 Februarie 2017
Hartă interactivă cu starea infrastructurii de transport
09 Ianuarie 2017
Fiscul vinde flotile de autoturisme și ambarcațiuni, apartamente și terenuri, la preț de chilipir
14 Ianuarie 2017
EȘTI MARINAR? Schimbări importante, de la 1 ianuarie
02 Ianuarie 2017
Navigatorii îi pun cu botul pe labe pe armatorii rău-platnici
08 Februarie 2017
Scandalul legat de Volkswagen - care implică manipularea testelor de emisie - a arătat punctele slabe ale sistemului actual de certificare UE a mașinilor. Comisia pentru piața internă din cadrul Parlamentului European a adoptat propuneri menite să facă acest lucru mai dificil, inclusiv controalele privind mașinile aflate deja în circulație.
Propunerile vor trebui să fie aprobate de către toți eurodeputații în timpul unei sesiuni plenare viitoare. Europarlamentarul Daniel Dalton a declarat: "Scandalul emisiilor a arătat că sistemul actual este predispus la manipulare. Ce ar trebui făcut? Orice sistem am avea, nu îi poți opri pe cei care încalcă regulile. Cheia este să facem aceste reguli cât mai stricte posibil. Modificările adoptate de membrii comisiei pentru piața internă și protecția consumatorilor au legătură cu modul în care aceste teste sunt efectuate: modul în care testul este certificat, modul în care este autorizat laboratorul de testare pentru a da o certificare pe care apoi le-o dau autorității naționale care spune că această mașină este certificată și poate fi condusă pe șoselele din Europa. Dar nu este vorba doar despre această omologare. Este vorba, de asemenea, despre sistemul de testare. Vechiul test presupunea testarea mașinii în interior, dar nu o testa pe diferite condiții de drum. Este vorba așadar de un nou test, mai robust, care deja a fost votat și va intra în vigoare în următorii ani. Vor fi mai multe controale asupra organismelor naționale. Comisia Europeană va putea să verifice agențiile naționale de control. Agențiile vor avea la dispoziție, totodată, un forum pentru a împărtăși cele mai bune practici. Odată ce mașina este pe șosele, autoritățile naționale vor trebui să facă verificări neanunțate, lucru care nu se întâmplă în acest moment. Vor fi penalizări pentru producătorii de automobile care încalcă regulile? Am propus în acest raport să dăm posibilitatea Comisiei de a da amenzi."
Propunerile vor trebui să fie aprobate de către toți eurodeputații în timpul unei sesiuni plenare viitoare. Europarlamentarul Daniel Dalton a declarat: "Scandalul emisiilor a arătat că sistemul actual este predispus la manipulare. Ce ar trebui făcut? Orice sistem am avea, nu îi poți opri pe cei care încalcă regulile. Cheia este să facem aceste reguli cât mai stricte posibil. Modificările adoptate de membrii comisiei pentru piața internă și protecția consumatorilor au legătură cu modul în care aceste teste sunt efectuate: modul în care testul este certificat, modul în care este autorizat laboratorul de testare pentru a da o certificare pe care apoi le-o dau autorității naționale care spune că această mașină este certificată și poate fi condusă pe șoselele din Europa. Dar nu este vorba doar despre această omologare. Este vorba, de asemenea, despre sistemul de testare. Vechiul test presupunea testarea mașinii în interior, dar nu o testa pe diferite condiții de drum. Este vorba așadar de un nou test, mai robust, care deja a fost votat și va intra în vigoare în următorii ani. Vor fi mai multe controale asupra organismelor naționale. Comisia Europeană va putea să verifice agențiile naționale de control. Agențiile vor avea la dispoziție, totodată, un forum pentru a împărtăși cele mai bune practici. Odată ce mașina este pe șosele, autoritățile naționale vor trebui să facă verificări neanunțate, lucru care nu se întâmplă în acest moment. Vor fi penalizări pentru producătorii de automobile care încalcă regulile? Am propus în acest raport să dăm posibilitatea Comisiei de a da amenzi."
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole din aceeași secțiune
Luni, 13 Februarie 2017
Luni, 13 Februarie 2017
Luni, 13 Februarie 2017
Luni, 13 Februarie 2017
Luni, 13 Februarie 2017
Luni, 13 Februarie 2017
Luni, 13 Februarie 2017
Luni, 13 Februarie 2017
Luni, 13 Februarie 2017
Luni, 13 Februarie 2017
Luni, 13 Februarie 2017
Luni, 13 Februarie 2017