DSP Constanța: Cazurile de meningită SE CONFIRMĂ!DSP Constanța: Cazurile de meningită SE CONFIRMĂ!

Direcția de Sănătate Publică Județeană (DSPJ) confirmă că în județul Constanța numărul cazurilor de meningită a scăpat de sub control. „Într-adevăr, de la începutul lunii și până în prezent, au fost înregistrate deja 14 astfel de situații. În plus, incidența acestor ...

ANCHETĂ LA SPITAL. Familia unei paciente a fost anunțată că aceasta a murit, deși ERA ÎNCĂ ÎN VIAȚĂANCHETĂ LA SPITAL. Familia unei paciente a fost anunțată că aceasta a murit, deși ERA ÎNCĂ ÎN VIAȚĂ

O anchetă internă are loc la Spitalul Clinic de Urgență „Bagdasar Arseni”, după ce familia unei paciente în stare gravă a fost anunțată că ruda lor a murit, deși femeia era încă în viață, informează News.ro.„Am declanșat o anchetă după ce familia unei ...

Înghesuiți și transpirați! Constănțenii, revoltați de mizeria transportului în comunÎnghesuiți și transpirați! Constănțenii, revoltați de mizeria transportului în comun

Simplu și la obiect, sistemul de transport public din Constanța este unul deficitar, fie că vorbim despre autobuze RATC, fie despre maxi-taxi. Lăsând la o parte infrastructura învechită și vehiculele depășite din punct de vedere logistic, modul defectuos în ...

Copil de șase ani din Constanța, sfâșiat de doi maidanezi. Primăria promite: "Din toamnă, lucrurile se vor schimba"Copil de șase ani din Constanța, sfâșiat de doi maidanezi. Primăria promite: "Din toamnă, lucrurile se vor schimba"

Problema câinilor fără stăpân, lăsați liberi pe străzile Constanței, are în spate o lungă istorie. Deși reclamații există, iar hingherii se plâng că muncesc la foc continuu, rezolvarea tot întârzie să apară. Dar mai rău este că, atunci când revine în ...

Au fugit de Bac ca dracuAu fugit de Bac ca dracu' de tămâie

La proba scrisă de astăzi ar fi trebuit să se prezinte aproape 800 de candidați, dar au absentat 145.Din centrul de examen Liceul Tehnologic „Dimitrie Hurmuzescu” Medgidia a fost eliminat un candidat care a fost prins cu fițuică.

Polițiștii din Constanța, încadrați din sursă externă, au depus jurământulPolițiștii din Constanța, încadrați din sursă externă, au depus jurământul

Zi cu emoții pentru zeci de „oameni ai legii” din Constanța. Ieri, la sediul Inspectoratului de Poliție al Județului Constanța, cei 50 de agenți de poliție angajați din sursă externă, repartizați la posturile de pe raza județului, au depus jurământul de ...

Lidl a retras din magazine DOUĂ produse MORTALE. Motivele sunt INCREDIBILELidl a retras din magazine DOUĂ produse MORTALE. Motivele sunt INCREDIBILE

Lidl a retras din magazine DOUĂ produse MORTALE. Din cauza proprietăților acestora, oficialii lanțului de magazine Lidl au decis să retragă de pe piață și din toate magazinele lor, două produse potențial mortale pentru anumite categorii de consumatori. Ba mai mult, aceștia cerut ...

Posturile de polițiști scoase la concurs în Constanța, ocupate în totalitatePosturile de polițiști scoase la concurs în Constanța, ocupate în totalitate

Toate posturile pentru încadrarea din sursă externă scoase la concurs de către IGPR s-au ocupat la Constanța. Dintre cei 333 de candidați înscriși, 75 au reușit să ocupe posturile de agenți. Cele patru posturi de reîncadrare au fost ocupate, cinci candidați fiind înscriși pentru ...

Grav accident rutier. Șoferul, de doar 25 de ani, a muritGrav accident rutier. Șoferul, de doar 25 de ani, a murit

În noaptea de sâmbătă spre duminică, un tânăr în vârstă de 25 de ani, din municipiul Constanța, și-a pierdut viața în urma unui accident rutier soldat cu două victime, pe DN2A, în jurul orei 03.00. Șoferul circula dinspre localitatea Crucea și se îndrepta către orașul Hârșova ...

Stirile zilei de Luni, 05 Decembrie 2016 - Cuget Liber Online

X
Mai multe ştiri online:

Terminalele de barje și de remorchere din portul Constanța Sud au intrat în exploatare

Ştire online publicată Sâmbătă, 02 August 2008. Autor: Ion TIȚA-CĂLIN
Compania Națională Administrația Porturilor Maritime Constanța a anunțat utilizatorii că, începând de vineri, 1 august 2008, terminalele de barje și de remorchere au devenit operaționale. Terminalul de barje este situat în Portul Constanța Sud în partea de est a canalului care face legătura dintre zona maritimo-fluvială și cea maritimă. El este destinat cu prioritate acostării barjelor nepropulsate, care au marfă la bord. Lungimea cheului este de 1.200 metri, iar adâncimea bazinului este de 7 metri. Acostarea barjelor urmează să se efectuează cu prova sau pupa în cheu, în doua linii. Terminalul este organizat pe 5 tronsoane de acostare. Primul și al doilea sunt destinate barjelor nepropulsate cu pavilion românesc. La tronsonul trei vor trage barjele cu pavilion străin. În patru, vor intra cele încărcate cu mărfuri periculoase, iar în tronsonul cinci, barjele tip tanc. În situații specifice și pentru a evita posibilele avarii la cheu, sunt acceptate la acostare și barjele nepropulsate fără marfă la bord, fie în linia a II-a, lângă barjele cu marfă la bord, fie cu pupa la cheu. Terminalul de remorchere fluviale este amplasat în aceeași zonă, dar în partea de vest a canalului de legătură, în zona de întrerupere a danelor 99 – 100. La el urmează să acosteze împingătoarele, remorcherelor fluviale și alte nave fluviale autopropulsate. Lungimea cheului este de 300 metri, iar adâncimea bazinului, 5 metri. Și acest terminal este organizat pe tronsoane. Primele cinci sunt des-tinate împingătoarelor și remorcherelor fluviale cu pavilion român. Tronsonul nr. 6 este rezervat celor cu pavilion străin, iar nr. 7, altor nave fluviale autopropulsate. Construcția celor două terminale a necesitat un volum de dragaje de 170.000 mc, amplasarea a 4.400 mc de blocuri din beton la cheu, și poziționarea a circa 2.800 mc de piatră spartă pe patul de fundare, de către scafandri. S-au mai folosit peste 500.000 mc de piatră brută, 10.000 mc de beton armat, 20 bolarzi de 25 tone, 82 bolarzi de 45 tone, 250 de amortizori de cheu și peste 1.500 capace de canal pentru utilități. Valoarea investiției este de aproximativ 21 milioane euro. Finanțarea a fost asigurată în proporție de 67% de către Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare, iar restul de 33%, din sursele proprii ale CNAPMC și de la bugetul de stat. Portul Constanța va putea, de acum înainte, să primească mai multe convoaie de unități fluviale. Capacitatea noilor terminale este de 10 milioane tone mărfuri, pe an.

Articole de la acelaşi autor

Articole din aceeaşi secţiune

Top ştiri din ultimele 7 zile

Ziar.com Revista presei
Pagina a fost generata in 0.2321 secunde