Sistemul Start/Stop intră pe piața auto din Constanța
Grupul de firme "Comat Constanța" a găzduit ieri un eveniment de mare interes pentru automobiliști: prezentarea bateriei ROMBAT realizată cu tehnologie Start/Stop. La reuniune au participat reprezentanții mai multor unități service.
Prezentarea a fost realizată de Petre Meșter, șeful biroului tehnic-garanții din cadrul companiei "ROMBAT", Bistrița. Tehnologia Start/Stop face ca motorul să se oprească la fiecare oprire a vehiculului și să pornească automat, când se apasă pedala de ambreiaj. Consumul de combustibil se reduce cu până la 10% și, în aceeași măsură, se diminuează poluarea. Pe de altă parte, sistemul nu forțează niciun alt element al mașinii, limitând posibilitatea de uzare a pieselor provocată de oprirea clasică a motorului la semafor. Inima sistemului Start/Stop este bateria EFB. Comparativ cu acumulatorii convenționali, aceasta are caracteristici mai bune, funcționare optimă în stare de încărcare parțială, capacitate crescută de încărcare-descărcare și un ciclu de viață extins.
Conform prognozelor, se estimează că începând de anul viitor una din două mașini noi ieșite pe piață va fi echipată cu sistemul Start/Stop, iar până în 2015, cota de piață a acestor mașini va ajunge la 70%.
"ROMBAT" SA va fabrica gama bateriilor EFB destinate vehiculelor micro-hibrid, începând din decembrie 2012, când se va pune în funcțiune noua capacitate de producție. De altfel, "ROMBAT" SA și-a anunțat participarea la Târgul de echipamente auto "Automechanika Frankfurt 2012", din perioada 11 - 16 septembrie. În centrul atenției, la standul ROMBAT va fi noua gamă EFB destinată vehiculelor micro-hibrid. De asemenea, producătorul român va prezenta bateriile cu tehnologii AGM (absorbed glas mat) și VRLA (valve-regulated lead acid battery).
Gheorghe Ciurea, președintele grupului de firme "Comat Constanța", a promis că va organiza și alte întâlniri cu tehnologiile viitorului, din domeniul auto și al materialelor de construcții.
Comentează știrea
1.Categoric demarorul se va uza mult mai repede si costul material-manopera te va umple de bucurii. 2.Foarte probabil beteria va uza mai rapid. 3. Sigur ramasul in pana la stopuri va fi frecvent, ceea ce va afecta mult circulatia.
Daaaaa, sute de ingineri de la cele mai mari firme constructoare dew masini din lume sigur nu s-au gandit la asta.
b1G9z9 vaxjejskvpzo, [url=http://noefhdoxuect.com/]noefhdoxuect[/url], [link=http://bymbdjtcozmo.com/]bymbdjtcozmo[/link], http://qecrjavjecgf.com/
PC9Tug rbrotrnfdncm, [url=http://rlbiwicckdtq.com/]rlbiwicckdtq[/url], [link=http://vochzubcwcub.com/]vochzubcwcub[/link], http://qbwaiskcjpom.com/