Scandalul "Italia" demonstrează că autoritățile nu și-au făcut datoria
"No man´s land"
l-a inclus în propriul cadastru, deși sectorul face parte integrantă din Canalul Poarta Albă - Midia Năvodari și este de drept al CNACN.
"Porțiunea respectivă de canal, de circa 1,2 km lungime, are un fund de nisip și mâl; din fericire, fără urmă de rocă. De-a lungul timpului s-au format mameloane de aluviuni. Într-unul dintre ele s-a oprit nava Italia. Cei ce au efectuat pilotajul în sector, de-a lungul anilor, învățaseră să evite mameloanele. Mulți erau brevetați atât ca piloți maritimi, cât și ca piloți fluviali" - a declarat Sergiu Floca, președintele Federației Piloților Maritimi din România Euxin - Danube.
Întrebări fără răspuns
Disputele administrative au afectat în mod direct exercitarea serviciului de pilotaj în respectivul sector de navigație. Conform Regulamentului privind criteriile minime de pregătire, perfecționare și certificare a piloților maritimi (aprobat prin Ordinul ministrului Transporturilor 382/2007), piloții maritimi sunt brevetați pe zone:
Acesta fiind cadrul normativ, cine ar fi tre-buit să organizeze serviciul de pilotaj în acel "no man´s land": CNACN sau CNAPMC? Pe de altă parte, ce tip de brevet de pilot maritim este valabil: cel pentru porturile Constanța, Midia și Mangalia sau cel pentru Canalul Dunăre - Marea Neagră?
Anchete și concluzii
"Autoritatea Navală Română a instituit o comisie de anchetă a incidentului legat de nava Italia - a declarat, pentru cotidianul "Cuget Liber", directorul general adjunct Șerban Berescu. Vor fi analizate condițiile de navigație (adâncimi, balizaj), competențele pe linie de pilotaj, responsabilitatea organizării pilotajului pentru zona respectivă, modul de gestionare a informațiilor pe flux. În final, vor fi propuse măsuri de corecție, pentru ca astfel de incidente să nu se mai repete."
Lecția "Italia"
Comentează știrea
Floca catelule ce calificare direrita ai tu diferita de ceilalti piloti? Pentru putin maruntis aruncat de Idu in fata ta , te-ai vandut ca un Lache . Pastreaza comentariile pt tine , ca stii bine cum a fost pana acum cu pilotii.
sunt minciuni tot ce s-a spus de catre agenti,in frunte cu Idu.Toate navele au asigurare.aceeasi agenti au colaborat cu aceste firme si inainte dar nu au avut nimic de spus.acum,ptr ca nu isi mai iau comisioanele pe care le comandau ei,nu le mai convine.si ce sa faca???? se plang si dau cu ce pot la geoalele pilotilor si firmelor care au avut tupeul sa nu mai lucreze direct cu ei..rusine d-lor agenti !!!!!!!!
Cu oameni ca Berescu la A.N.R.nici nu ma mira ca se intampla astfel de lucruri.Berescu a fost unul din cei mai incapabili absolventi ai Institutului de marina "Mircea cel Batran",promotia 1978.Stiu ce vorbesc!
The front blinkers are integrated into an aerodynamic fairing which not only reduces drag, but the fairing keeps the heat off the rider's legs. Recesses on the 19 litre fuel tank provide a tucked in riding position and combined with the upright handlebars and a broad urethane seat makes the Kawasaki Ninja 1000 a comfortable machine to ride long distances. magic leverag hair rollers http://magicleveraghairrollers.tripod.com
The front blinkers are integrated into an aerodynamic fairing which not only reduces drag, but the fairing keeps the heat off the rider's legs. Recesses on the 19 litre fuel tank provide a tucked in riding position and combined with the upright handlebars and a broad urethane seat makes the Kawasaki Ninja 1000 a comfortable machine to ride long distances. batwing fairing for honda http://hondacbrfairingkit.tripod.com