Navigatorii români din flota Promar Shipping Services plâng cu vorbe după bani
Articole de la același autor
Comentează știrea
Am niste intrebari ptr" marele" sindicalist Mihalcioiu si mai ales ptr autoritatile romane( alo DNA , se aude???) : Cine din ANR a acreditat,GESMAR Shipping?Cine le-a dat autorizatie de functionare?O firma de crewing sa fie acreditata de ANR, trebuie sa aibe polita de asigurare ptr personalul navigant.In cazul prezentat mai sus, firma Gesmar trebuia sa repratieze toti romanii si sa le plateasca salariile ,in baza politiei de asigurare.Avem ANR,DNA,ITF,Inspectoratul muncii si nimeni nu face nimic? De ce ANR-ul nu face nimic ptr marinarii romani?Sunt cumva in cardasie cu cei de la GESMAR?D-le Mihalcioiu de ce nu sesizati DNA-ul?Nu este primul caz cand o firma acreditata de catre ANR face asemenea mizerii?Domn Mihalcioiu, daca vreti intr-adevar sa faceti ceva ptr marinarii romani, sesizati procurorii sa faca curatenie in acest viespar denumit ANR? PS.Cand vine vorba de lepre si lichele penale, sunt fan al spectacolului cu catuse.Chiar imi doresc sa-i vad cu catuse pe cei vinovati de aceasta situatie.
In fotografiile expuse marinarii astia - daca ei sunt cei despre care se vorbeste in articol - zambesc si par destul de fericiti... Ori s-au tampit...?!? In rest , de acord cu dl.Mirea , cu o singura remarca: pentru acreditare agentiile de crewing trebuie sa faca dovada depunerii unei garantii bancare , insa ele depun de fapt contravaloarea unui teren / casa / etc..., iar pana ar fi vandute aceste garantii prin licitatie este o cale lunga. Asta daca nu cumva vor incepe un proces de contestare a executarii silite a garantiei prin vanazare la licitatie...
Eu personal am fost salvat de SLN, si stiu ca fara ajutorul lor nu cred ca reuseam sa scap cu banii luati din situatia in care eram. Ei sunt o organizatie care isi respecta membri care ii platesc pentru a faceea ceea ce fac.Majoritatea navigatorilor din alte tari platesc aceasta taxa si in caz de probleme la nava sunt ajutati.Taxa este foarta mica aproape insesizabila ,putin mai mare pentru ofiteri, dar este un fel de asigurare personala ca aveti un minim de ajutor in caz de nevoie. Parerea mea invatati din greseli si platiti acea taxa anuala sa puteti sa dormiti bine in caz de probleme asemanatoare la nava.Stiu ca pentru romani e ca si cum mai baga o alta taxa si nu e ok dar asta e insasi o asigurare de viata, habar nu aveti ce stres se genereaza la nava in caz de neplata sau falimentul companiei. Eu personal le multumesc si acum celor de la SLN.
Hopaaa... A inceput sa scrie Mihalcioiu comentarii... Pai bai Mirica , poate sunt membrii de sindicat pe navele alea (cu cotizatie platita). Bine Cristy , indemnul tau (chiar daca are greseli gramaticale) , s-a retinut...
Jegosii de la gesmar, din viluta de neam prost de pr strada poporului ar trebui stransi de gat. In frunte cu mincinoasa ordinara si Andreea Lemonie si asa zisul director Sorin Maraloi.2 jeguri umane, 2 mincinoși, 2 lepre ale societatii. Pana cand credeti ca o sa va mai mearga asa nemernicilor? Andreea, mai lasa basinilr si minciunile si mai bine ascunde-te!! Iar tu, asa zisule director...esti un ras uman, o scursura!
Se face o mare confuzie intre agentia de crewing si armator. Ani de zile marinarii au plecat la acel armator si au venit plini de bani prin Gesmar. Cum ar fi putut sa stie Gesmar ca armatorul numai are bani si ca este falimentar dupa ce, repet ani de zile, marinarii se bateau sa plece pe acele nave!!! In momentul cand au sesizat probleme au oprit trimiterea marinarilor dar pt cei plecati intr-adevar nu este usor, dar armatorul este cel vinovat si care trebuie silit sa plateasca!
Eu sunt unul care am avut probleme recente la Mamola... dar am reusit sa ma descurc. Am sunat la SLN, am plans un pic ca vai si amar de mine si m-au bagat in lista lor de lucru. Va spun sigur ca noi am vorbit unii cui ceilalti, nici unul nu era membru SLN dar ne-a ajutat pe toti pana la lotul in care am plecat si eu, dar si pe urma. Ne-a zis ca dupa ce ne primim banii sa trecem si sa devenim membrii de sindicat. Nu am mai dat pe la ei ca nu am avut timp. Si acum mi-am cam cheltuit banii recuperati asa ca nu mai trec. Ma simt bine ca mi-am luat banii si ii compatimesc pe cei care nu si-au rezolvat problema.. Am mai vorbit cu ceilalti colegi si nu a mai trecut nimeni pe la SLN sa se faca membru asa ca nu mai ma duc nici eu ca oricum nu mai am bani. Oricum multumersc pentru ajutor d-lui Mihalcioiu
bine mai marinare, te-ai descurcat si i-ai tras-o lui mihalcioiu cu sindicatul lui cu tot, nu ? ce sa zic, esti tare ma... vai mama ta. mi-ar fi rusine sa mai scriu dar la tine rusinea e ceva care e bine sa o ai cit mai multa. ar fi fost bine sa nu te ajute nimeni si atunci nu te mai simteai bine mai lepra ce esti, ca ma racaie pe mine la ochi ce am citit de la tine si nu m-am putut abtine, dar pe aia care te-or fi ajutat...
Dupa cate inteleg eu din ceea ce s-a scris, sunt niste oameni tepuiti de o companie. Agentia de crewing este si ea vinovata dar nu pentru ea muncestre navigatorul ci pentru propietarul sau compania care administeraza navele. Compania face p...la mare cu banii scosi de prostii de navigatori prin munca lor care isi dau sufletul prin caldurile alea din Africa. Logic si legal, astia trebuie sa plateasca salariile. Nu ii vad vina agentului de crewing dar iarasi dupa cate cunosc eu, SLN a impus inca de prin anii defunctei flote care parasise navele si ai sai navigatori o lege care obliga Agentia de Crewing sa faca o asigurare pentru plata a doua luni salariu in caz de abandon. Nu cred ca ANR a incalcat legea si a autorizat aceasta agentie fara asigurare sau garantie. Problema este ca sunt cativa de vreo 5 luni neplatiti si nu pot fi acoperiti de asigurarea din Romania. Rezolvarea acestui caz intr-adevar tine de cei care au mijloace financiare si experienta in asa ceva, si aici intr-adevar SLN si ITF sunt singurii care pot face ceva dar daca acei navigatori in necaz nu fac parte dintr-o organizatie amintita... atunci mai raman si ei cu buza umflata, poate se invata minte. Fiecare dupa cum si-o face. Iar faza cu DNA sa fie sesizat de nu stiu mai cine, e o copilarie in acest caz, sa fim serioasi. Si sfatul meu este sa mearga cat mai multi navigatori la sindicat. Baietii de acolo sunt seriosi si se zbat foarte mult pentru navigatorii romani , iar acestia din urma isi bat joc de munca sindicatului, vezi "Marinar Gesmar". Atat.
Corect Cpt. Joe. Cine vrea sa auda, sunt o gramada de Off Shoruri in belea. Aveti mare grija unde si ce contract semnati. Am o gramada de prieteni care doar semneaza fara sa se uite la clauze. Da repede la bani, vede salariul si gata. Grija mare ,mare, mare. Si nu uitati de Sindicatul Liber al Navigatorilor, ITF, nume pe care ati vrea sa le aveti aliate la nevoie.