Marile proiecte de investiții "europene" ale portului Constanța
Articole de la același autor
"MĂCEL" la Antifraudă: 1.303 candidați RESPINȘI la interviu
04 Noiembrie 2013
Gigantul CMA CGM recrutează 150 de cadeți români în 2014
12 Noiembrie 2013
Terenurile din extravilan se vor scumpi începând din 2014
22 Noiembrie 2013
Ce îi așteaptă pe marinari și cadeți în 2014?
16 Noiembrie 2013
Cine sunt "luptătorii" din Regionala Antifraudă Constanța?
12 Noiembrie 2013
Fiscul are dreptul să vă intre în casă
18 Noiembrie 2013
Pentru Compania Națională Administrația Porturilor Maritime Constanța, 2013 a fost anul investițiilor "europene", cu proiecte majore, de peste 175 milioane euro.
Acestea vizează siguranța navigației, dezvoltarea conexiunilor portului cu uscatul, extinderea danelor și proiectarea viitorului porturilor maritime.
Extinderea cu încă 1.050 metri a digului de larg al portul Constanța este unul dintre cele mai importante proiecte intrate în execuție, în 2013. Vor fi utilizate circa 3 milioane tone de materiale de carieră. Lucrările sunt în derulare, având ca termen 23 de luni. Executantul este com-pania olandeză Van Oord Dredging and Marine Contractors.
Valoarea totală estimată a proiectului este de 616.104.412 milioane lei (inclusiv TVA), finan-țarea fiind asigurată în proporție de 85% din fonduri structurale și 15% de la bugetul de stat.
Portuarii așteaptă cu nerăbdare intrarea în exploatare a podului rutier hobanat peste Canalul Dună-re - Marea Neagră, de la Km 0+540. Construcția va fi finalizată în iunie 2014.
Podul va avea lungime de 360 metri, deschiderea de 200 metri, lățimea de 17,4 metri și va permite circulația pe 4 benzi. Pilonii ce susțin tablierul podului au înălțimea de 66 m deasupra nivelului mării.
Investiția se ridică la 121 milioane lei și este finanțată din fonduri europene și de la bugetul de stat.
Viitorul complex feroviar sistematizat în sectorul fluvio-maritim al portului Constanța va servi activitatea actualilor și viitorilor operatori portuari. Proiectul este realizat în proporție de 40% și va fi finalizat până în iunie 2014.
Antreprenorul general este asocierea dintre SC Consal Trade SRL - SC Livarom PREST SRL - SC Elcomex IEA SA și SC VIO TOP SRL.
Valoarea investiției se ridică la 17,6 milioane euro, finanțarea fiind asigurată din fonduri europene și de la bugetul statului.
În mai 2013, au început lucrările de extindere a danei de gabare din portul Constanța, urmând a se încheia până în noiembrie 2014.
Investiția, în valoare de 4,6 milioane euro, va asigura infrastruc-tura necesară dezvoltării terminalului de cereale Canopus Star. În terminal vor putea acosta nave de mare capacitate.
Antreprenorul general este Argos Industrial SRL, Constanța, în calitate de lider al asocierii cu SC SCIM SA Constanța - SC Tractebel Engineering SRL București.
Tot în acest an, au fost declarate eligibile, pentru finanțarea din fonduri europene, lucrările de dragaj din portul Constanța (va-loare estimată la 47,3 milioane euro) și podul rutier ce va face legătura între zona fluvio-maritimă și insula artificială a portului Constanța (valoare estimată la 36 milioane euro).
Noul master-plan al portului Constanța este proiectul care-i interesează pe toți portuarii, dar și pe potențialii investitori. El va sta la baza strategiei de dezvoltare a portului până în 2040, a deciziilor privind investițiile. Câștigătorul licitației va fi anunțat în perioada următoare. Valoarea proiectului este de 2 milioane euro.
Acestea vizează siguranța navigației, dezvoltarea conexiunilor portului cu uscatul, extinderea danelor și proiectarea viitorului porturilor maritime.
Extinderea cu încă 1.050 metri a digului de larg al portul Constanța este unul dintre cele mai importante proiecte intrate în execuție, în 2013. Vor fi utilizate circa 3 milioane tone de materiale de carieră. Lucrările sunt în derulare, având ca termen 23 de luni. Executantul este com-pania olandeză Van Oord Dredging and Marine Contractors.
Valoarea totală estimată a proiectului este de 616.104.412 milioane lei (inclusiv TVA), finan-țarea fiind asigurată în proporție de 85% din fonduri structurale și 15% de la bugetul de stat.
Portuarii așteaptă cu nerăbdare intrarea în exploatare a podului rutier hobanat peste Canalul Dună-re - Marea Neagră, de la Km 0+540. Construcția va fi finalizată în iunie 2014.
Podul va avea lungime de 360 metri, deschiderea de 200 metri, lățimea de 17,4 metri și va permite circulația pe 4 benzi. Pilonii ce susțin tablierul podului au înălțimea de 66 m deasupra nivelului mării.
Investiția se ridică la 121 milioane lei și este finanțată din fonduri europene și de la bugetul de stat.
Viitorul complex feroviar sistematizat în sectorul fluvio-maritim al portului Constanța va servi activitatea actualilor și viitorilor operatori portuari. Proiectul este realizat în proporție de 40% și va fi finalizat până în iunie 2014.
Antreprenorul general este asocierea dintre SC Consal Trade SRL - SC Livarom PREST SRL - SC Elcomex IEA SA și SC VIO TOP SRL.
Valoarea investiției se ridică la 17,6 milioane euro, finanțarea fiind asigurată din fonduri europene și de la bugetul statului.
În mai 2013, au început lucrările de extindere a danei de gabare din portul Constanța, urmând a se încheia până în noiembrie 2014.
Investiția, în valoare de 4,6 milioane euro, va asigura infrastruc-tura necesară dezvoltării terminalului de cereale Canopus Star. În terminal vor putea acosta nave de mare capacitate.
Antreprenorul general este Argos Industrial SRL, Constanța, în calitate de lider al asocierii cu SC SCIM SA Constanța - SC Tractebel Engineering SRL București.
Tot în acest an, au fost declarate eligibile, pentru finanțarea din fonduri europene, lucrările de dragaj din portul Constanța (va-loare estimată la 47,3 milioane euro) și podul rutier ce va face legătura între zona fluvio-maritimă și insula artificială a portului Constanța (valoare estimată la 36 milioane euro).
Noul master-plan al portului Constanța este proiectul care-i interesează pe toți portuarii, dar și pe potențialii investitori. El va sta la baza strategiei de dezvoltare a portului până în 2040, a deciziilor privind investițiile. Câștigătorul licitației va fi anunțat în perioada următoare. Valoarea proiectului este de 2 milioane euro.
Comentează știrea
portuar
21 decembrie 2013
pilotaj
de ce dna,dga,directia antifrauda nu verifica activitatea societatii" black sea pilots?"se platesc salarii imense ,de altfel toate agentiile de pilotaj fac asta si nu se platesc impozitele aferente ,platindu-se "in plic "diferentele pentru favorizarea evaziunii.in mare majoritate ,pilotii cer cartoane de tigari de la comandantii navelor la care merg,tigari scoase si vindute ,cazul lui ioan paul ,zis "paul ro-ro 'fiind arhicunoscut. ase verifica si pilotii celorlalte societati,dar in special lupescu,olteanu ,bica,ticlete,dan moldoveanu,ismail,tudora,adevarati samsari de tigari.
Articole pe aceeași temă
Sâmbătă, 21 Decembrie 2013
Vineri, 20 Decembrie 2013
Luni, 09 Decembrie 2013
Sâmbătă, 07 Decembrie 2013
Vineri, 06 Decembrie 2013
Miercuri, 27 Noiembrie 2013
Vineri, 20 Decembrie 2013
Joi, 19 Decembrie 2013
Luni, 02 Decembrie 2013
Vineri, 29 Noiembrie 2013