Incidente și accidente pe mări și oceane
448
Articole de la același autor
În dimineața de 1 august 2016, la bordul unui ferry-boat LS-01, acostat în Vicente de Carvalho, din San Paolo, Brazilia, a izbucnit un incendiu. Pe navă se executau lucrări de întreținere, în acel moment. Cauza incendiului este încă necunoscută.
v v v
Autoritățile din Malaiezia au reținut, pe data de 1 august 2016, trei nave în apele Pengerangului, vârful de sud-est al Malaieziei. Tan-cul petrolier de bunkeraj "Maju 8" a fost reținut pentru lipsa actelor necesare la bord. Nava "Global 1201" specializată în instalarea conductelor submarine și tancul petrolier "Sentek 26" au fost reținute, fiind suspectate de transferul neautorizat de combustibil de la o navă la alta, în apele Malaieziei. Toate navele reținute vor trebui să plătească amenzi.
v v v
Ferry-boat-ul "Shoyo Maru" a intrat în coliziune cu un cargou ancorat într-un terminal din portul Kure, Hiro-shima. Incidentul s-a petrecut pe 1 au-gust 2016, la scurt timp după plecarea din terminal. Vasul cu 62 de persoane la bord urma să ajungă la Matsuyama, dar a trebuit să revină în terminal. Trei pasageri au fost răniți ușor. Coliziunea a fost cauzată de o pană de curent. Cargoul nu a suferit stricăciuni.
v v v
Pe data de 1 august 2016, în timpul aprovizionării cu combustibil a bulk-carrier-ului "Shao Shan 5", acostat în portul Santos, Brazilia, s-a produs o deversare în apele mării. Nu se cunoaște ce cantitate de hidrocarburi s-a scurs. Imediat au fost declanșate operațiunile de depoluare.
v v v
În după-amiaza zilei de 1 august 2016, la bordul navei heavy-lift "Elite Prosperity" a izbucnit un incendiu. Vasul, aparținând Forței Civile de Apărare, era acostat în Sembcorp Marine’s Tuas Boulevard, Singapore. Nimeni de la bord nu a fost rănit. În operațiunea de stingere a incendiului au fost angajate numeroase mijloace.
v v v
Autoritățile din Malaiezia au reținut, pe data de 1 august 2016, trei nave în apele Pengerangului, vârful de sud-est al Malaieziei. Tan-cul petrolier de bunkeraj "Maju 8" a fost reținut pentru lipsa actelor necesare la bord. Nava "Global 1201" specializată în instalarea conductelor submarine și tancul petrolier "Sentek 26" au fost reținute, fiind suspectate de transferul neautorizat de combustibil de la o navă la alta, în apele Malaieziei. Toate navele reținute vor trebui să plătească amenzi.
v v v
Ferry-boat-ul "Shoyo Maru" a intrat în coliziune cu un cargou ancorat într-un terminal din portul Kure, Hiro-shima. Incidentul s-a petrecut pe 1 au-gust 2016, la scurt timp după plecarea din terminal. Vasul cu 62 de persoane la bord urma să ajungă la Matsuyama, dar a trebuit să revină în terminal. Trei pasageri au fost răniți ușor. Coliziunea a fost cauzată de o pană de curent. Cargoul nu a suferit stricăciuni.
v v v
Pe data de 1 august 2016, în timpul aprovizionării cu combustibil a bulk-carrier-ului "Shao Shan 5", acostat în portul Santos, Brazilia, s-a produs o deversare în apele mării. Nu se cunoaște ce cantitate de hidrocarburi s-a scurs. Imediat au fost declanșate operațiunile de depoluare.
v v v
În după-amiaza zilei de 1 august 2016, la bordul navei heavy-lift "Elite Prosperity" a izbucnit un incendiu. Vasul, aparținând Forței Civile de Apărare, era acostat în Sembcorp Marine’s Tuas Boulevard, Singapore. Nimeni de la bord nu a fost rănit. În operațiunea de stingere a incendiului au fost angajate numeroase mijloace.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Luni, 01 August 2016
Joi, 21 Iulie 2016
Marţi, 02 August 2016
Marţi, 26 Iulie 2016
Marţi, 26 Iulie 2016
Sâmbătă, 23 Iulie 2016
Sâmbătă, 23 Iulie 2016
Sâmbătă, 23 Iulie 2016