În urma intervenției ITF România
Echipajele navelor "Nadezhda" și "Iskatel" și-au primit salariile restante
216
Articole de la același autor
Fiscul vinde o flotilă de nave tehnice și fluviale
05 Septembrie 2014
Constantin Niță, ministrul Economiei: "Portul Constanța va fi un al doilea Rotterdam!"
19 Septembrie 2014
Producția de lapte și brânzeturi crește în ritmuri impresionante
09 Septembrie 2014
40 de locuri de muncă la ANAF
21 August 2014
Pirații din vestul Africii au îngrozit shipping-ul mondial
06 Octombrie 2014
Complexul balnear "Fortuna" rămâne deschis 365 de zile pe an
19 Septembrie 2014
Inspectoratul din România este cea mai activă structură a Federației Internaționale a Transportatorilor din zona Mării Negre. Este un fapt recunoscut de conducătorii ITF Londra, dar mai ales de către marinarii străini care au apelat la sprijinul acestuia.
La sfârșitul săptămânii trecute, Inspectoratul ITF România a raportat rezolvarea tensiunilor sociale de pe navele "Nadezhda" și "Iskatel".
Cargoul "Nadezhda", sub pavilion Malta, a plecat din portul Reni (Ucraina), la primele ore ale zilei de 2 octombrie 2014, și a acostat seara în portul Galați. De cum a ajuns în țara noastră, echipajul ucrainean a solicitat sprijinul Inspectoratul ITF România.
"Armatorul ucrainean le datora salariile pe două luni și jumătate. În urma intervenției noastre, echipajul și-a primit drepturile cuvenite, cinci marinari fiind repatriați cu plata la zi. Mai mult, armatorul a semnat un contract colectiv de muncă tip ITF, având în vedere că nava «Nadezhda» este înmatriculată sub pavilion de complezență" - a declarat, pentru cotidianul "Cuget Liber", Adrian Mihălcioiu, șeful Inspectoratului ITF România.
Cargoul "Nadezhda" are 124,40 metri lungime, 16,42 metri lățime, 4.724 tone registru brut și a fost construit în 1986.
Duminică, 5 octombrie 2014, s-a tras cortina și în cazul celor 20 de marinari ruși de pe nava "Iskatel", aflată în dana 117 a portului Agigea.
"Echipajul a primit și diferența de bani, pentru salariile neplătite pe ultimele două luni. În total, în urma intervenției Inspectoratului ITF Româ-nia, au fost achitați circa 100.000 de dolari. De asemenea, șase navigatori vor fi repatriați. Nostromul, un basarabean, ne-a spus că echipajul e uimit de rapiditatea cu care ITF România le-a rezolvat cazul. Timp de patru luni, pe unde au fost, nimeni nu i-a ascultat, nu le-a dat nicio atenție, dar imediat ce au ajuns în portul Constanța Sud - Agigea, în numai două zile, și-au primit salariile restante" - relatează Adrian Mihălcioiu.
Nava "Iskatel" are 67,49 metri lungime, 16,82 metri lățime, 2.194 tone registru brut și a fost construită în 1984, în Norvegia. Este înmatriculată sub pavilionul Federației Ruse, țară care a semnat Convenția internațională privind munca și viața pe mare MLC 2006.
La sfârșitul săptămânii trecute, Inspectoratul ITF România a raportat rezolvarea tensiunilor sociale de pe navele "Nadezhda" și "Iskatel".
Cargoul "Nadezhda", sub pavilion Malta, a plecat din portul Reni (Ucraina), la primele ore ale zilei de 2 octombrie 2014, și a acostat seara în portul Galați. De cum a ajuns în țara noastră, echipajul ucrainean a solicitat sprijinul Inspectoratul ITF România.
"Armatorul ucrainean le datora salariile pe două luni și jumătate. În urma intervenției noastre, echipajul și-a primit drepturile cuvenite, cinci marinari fiind repatriați cu plata la zi. Mai mult, armatorul a semnat un contract colectiv de muncă tip ITF, având în vedere că nava «Nadezhda» este înmatriculată sub pavilion de complezență" - a declarat, pentru cotidianul "Cuget Liber", Adrian Mihălcioiu, șeful Inspectoratului ITF România.
Cargoul "Nadezhda" are 124,40 metri lungime, 16,42 metri lățime, 4.724 tone registru brut și a fost construit în 1986.
Duminică, 5 octombrie 2014, s-a tras cortina și în cazul celor 20 de marinari ruși de pe nava "Iskatel", aflată în dana 117 a portului Agigea.
"Echipajul a primit și diferența de bani, pentru salariile neplătite pe ultimele două luni. În total, în urma intervenției Inspectoratului ITF Româ-nia, au fost achitați circa 100.000 de dolari. De asemenea, șase navigatori vor fi repatriați. Nostromul, un basarabean, ne-a spus că echipajul e uimit de rapiditatea cu care ITF România le-a rezolvat cazul. Timp de patru luni, pe unde au fost, nimeni nu i-a ascultat, nu le-a dat nicio atenție, dar imediat ce au ajuns în portul Constanța Sud - Agigea, în numai două zile, și-au primit salariile restante" - relatează Adrian Mihălcioiu.
Nava "Iskatel" are 67,49 metri lungime, 16,82 metri lățime, 2.194 tone registru brut și a fost construită în 1984, în Norvegia. Este înmatriculată sub pavilionul Federației Ruse, țară care a semnat Convenția internațională privind munca și viața pe mare MLC 2006.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Vineri, 26 Septembrie 2014
Vineri, 03 Octombrie 2014
Miercuri, 01 Octombrie 2014
Luni, 29 Septembrie 2014
Sâmbătă, 04 Octombrie 2014
Miercuri, 01 Octombrie 2014
Sâmbătă, 27 Septembrie 2014
Joi, 25 Septembrie 2014
Marţi, 23 Septembrie 2014