Ce documente întocmește inspecția fiscală

235
Ce documente întocmește inspecția fiscală - cedocumente-1449767481.jpg

Articole de la același autor

Printr-un proiect de ordin al președintelui ANAF sunt aprobate modelul și conținutul formularelor și documentelor utilizate în activitatea de inspecție fiscală. Noul Cod de procedură fiscală aduce următoarele modificări în activitatea de inspecție fiscală, după cum urmează;


- formularul "Aviz de inspecție fiscală " reprezintă documentul prin care organele de inspecție fiscală înștiințează contribuabilul/ plătitorul în legătură cu inspecția fiscală care urmează să se efectueze la acesta. Avizul de inspecție fiscală se întocmește pentru toate tipurile de acțiuni de control, fără excepții;


- formularul "Proces-verbal" reprezintă actul de control care se întocmește de către organele de inspecție fiscală în cazul efectuării, în condițiile legii, a unei constatări la fața locului precum și în cazul controlului inopinat/încrucișat sau pentru consemnarea unor fapte, în timpul inspecției fiscale, care pot întruni elementele constitutive ale unei infracțiuni. Se întocmește și în cazul în care contribuabilul/ plătitorul nu ține sau nu prezintă organului de inspecție fiscală registrul unic de control, pentru consemnarea datei de începere a inspecției fiscale;


- este introdus formularul "Somație" ca fiind documentul prin care un contribuabil este somat să se prezinte la sediul organului de inspecție fiscală în vederea efectuării unei acțiuni în conformitate cu prevederile Codului de procedură fiscală.


Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Vineri, 27 Noiembrie 2015
Stire din Economie : Escrocherie în numele ANAF
Marţi, 24 Noiembrie 2015
Stire din Economie : Marile averi nedeclarate ies la lumină
Pagina a fost generata in 1.4002 secunde