Calea ferată București - Constanța va fi păzită de jandarmi
463
Ministerul Transporturilor a inițiat un proiect de hotărâre de guvern prin care calea ferată București - Constanța și complexele feroviare București și Ploiești vor fi trecute în paza jandarmilor.
Măsura este necesară din cauza creșterii numărului furturilor și distrugerilor care pun în pericol siguranța circulației pe calea ferată.
Potrivit ministerului, în ultimii doi ani și cu precădere în primele nouă luni din anul 2012, furturile și devastările de instalații de semnalizare și linii CF au luat o amploare gravă conducând la perturbații majore în circulația trenurilor de călători și de marfă, care pot conduce până la imposibilitatea asigurării condițiilor minime de siguranță a circulației trenurilor.
Cu toate eforturile depuse de compania feroviară și Inspectoratul General al Poliției Române - Direcția Poliției Transporturi, nu
s-au obținut rezultate în combaterea fenomenului. Restabilirea funcționării instalațiilor și liniilor CF se face cu mare efort financiar.
Zonele cu cel mai ridicat risc de furturi și devastări sunt: Fundulea - Sărulești - Ciulnița, Saligny - Mircea Vodă, Pajura - Bucureștii Noi - Chiajna, Complexul București și Complexul Ploiești.
În aceste zone, în primele nouă luni ale anului 2012, au fost întârziate un număr de 22.292 trenuri de călători cu un total de 338.062 minute, din cauza furturilor și devastării infrastructurii feroviare.
Pe linia de cale ferată București - Constanța sunt în curs de finalizare lucrările de reabilitare în cadrul coridorului IV; dispozitivul de linii și echipamentele de semnalizare sunt devastate continuu compromițând efectiv punerea în funcțiune a infrastructurii din acest proiect.
Măsura este necesară din cauza creșterii numărului furturilor și distrugerilor care pun în pericol siguranța circulației pe calea ferată.
Potrivit ministerului, în ultimii doi ani și cu precădere în primele nouă luni din anul 2012, furturile și devastările de instalații de semnalizare și linii CF au luat o amploare gravă conducând la perturbații majore în circulația trenurilor de călători și de marfă, care pot conduce până la imposibilitatea asigurării condițiilor minime de siguranță a circulației trenurilor.
Cu toate eforturile depuse de compania feroviară și Inspectoratul General al Poliției Române - Direcția Poliției Transporturi, nu
s-au obținut rezultate în combaterea fenomenului. Restabilirea funcționării instalațiilor și liniilor CF se face cu mare efort financiar.
Zonele cu cel mai ridicat risc de furturi și devastări sunt: Fundulea - Sărulești - Ciulnița, Saligny - Mircea Vodă, Pajura - Bucureștii Noi - Chiajna, Complexul București și Complexul Ploiești.
În aceste zone, în primele nouă luni ale anului 2012, au fost întârziate un număr de 22.292 trenuri de călători cu un total de 338.062 minute, din cauza furturilor și devastării infrastructurii feroviare.
Pe linia de cale ferată București - Constanța sunt în curs de finalizare lucrările de reabilitare în cadrul coridorului IV; dispozitivul de linii și echipamentele de semnalizare sunt devastate continuu compromițând efectiv punerea în funcțiune a infrastructurii din acest proiect.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Vineri, 09 Noiembrie 2012
Vineri, 09 Noiembrie 2012
Miercuri, 07 Noiembrie 2012
Miercuri, 07 Noiembrie 2012
Miercuri, 07 Noiembrie 2012
Luni, 05 Noiembrie 2012
Sâmbătă, 03 Noiembrie 2012