Brandul turistic al României costă 75 milioane euro

244
Turismul românesc a fost promovat cu 1,7 milioane euro, în primele șase luni din 2008. Banii au fost alocați de Ministerul pentru IMM-uri, Comerț, Turism și Profesii Liberale (MIMMCTPL) pentru participarea la târguri și expoziții turistice.
"Până acum am cheltuit 53% din bugetul de promovare, ceea ce înseamnă că suntem în grafic pentru 2008", a declarat Lucia Morariu, secretarul de stat pentru turism.
Potrivit unui raport al ministerului, România a fost promovată la 35 de târguri și expoziții în străinătate, din care un târg virtual în New York și alte trei manifestări similare în România.
Pentru semestrul în curs, ministerul pentru turism vrea să mai participe la patru expoziții. De asemenea, până în luna septem-brie va fi realizat și brandul turistic al țării.
"După finalizarea caietului de sarcini vom organiza o licitație internațională. Procesul poate dura și două luni, după care câștigătorul va realiza brandul, în patru – cinci luni. Costul total al proiectului este de 75 milioane euro, promovarea urmând să fie făcută până în 2013", a mai spus Lucia Morariu.
Planul ministerului este să majoreze numărul turiștilor din Europa de Vest și America de Nord cu 5%, în următorii trei ani.

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole din aceeași secțiune

Pagina a fost generata in 1.9072 secunde