Adio, frânarii de tren!
314
Articole de la același autor
Compania Socep va fi condusă după modelul multinaționalelor
04 August 2014
Cum pot obține fermierii credite pentru activitatea curentă
06 August 2014
Nivelul radiațiilor la Cernavodă
31 Iulie 2014
Asociația Transportatorilor Feroviari din România - ATFER i-a solicitat Ministerului Transporturilor să modifice regulamentele și instrucțiunile ce constituie norme naționale de siguranță în sistemul de transport feroviar din România, în sensul eliminării următoarelor noțiuni: "agentul de la urma trenului" și "gheretă de frână" de la vagoanele utilizate pentru transportul de marfă.
Argumentele invocate sunt de natură tehnică și organizatorică. Astfel, vagoanele de marfă nou construite sau modernizate nu mai au din punct de vedere constructiv gheretă de frână (care să conțină timonerie pentru frâna de mână a vagonului) și nici semnal de alarmă (care să poată fi acționat în caz de pericol). Lipsa gheretei de frână ca loc de adăpostire în timpul transportului, conduce la imposibilitatea de a mai utiliza agentul de la urma trenului, existând riscuri inacceptabile legate de securitatea muncii pentru personalul feroviar.
Având în vedere solicitarea justificată, precum și faptul că nici un alt stat membru UE nu mai folosește în circulația trenurilor de marfă vagoane cu gheretă de frână și agent la urma trenului, Ministerul Transporturilor a decis să modifice regulamentele și instrucțiunile feroviare.
Argumentele invocate sunt de natură tehnică și organizatorică. Astfel, vagoanele de marfă nou construite sau modernizate nu mai au din punct de vedere constructiv gheretă de frână (care să conțină timonerie pentru frâna de mână a vagonului) și nici semnal de alarmă (care să poată fi acționat în caz de pericol). Lipsa gheretei de frână ca loc de adăpostire în timpul transportului, conduce la imposibilitatea de a mai utiliza agentul de la urma trenului, existând riscuri inacceptabile legate de securitatea muncii pentru personalul feroviar.
Având în vedere solicitarea justificată, precum și faptul că nici un alt stat membru UE nu mai folosește în circulația trenurilor de marfă vagoane cu gheretă de frână și agent la urma trenului, Ministerul Transporturilor a decis să modifice regulamentele și instrucțiunile feroviare.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole din aceeași secțiune
Marţi, 12 August 2014
Marţi, 12 August 2014
Marţi, 12 August 2014
Marţi, 12 August 2014
Marţi, 12 August 2014
Marţi, 12 August 2014
Luni, 11 August 2014
Luni, 11 August 2014
Luni, 11 August 2014
Luni, 11 August 2014
Sâmbătă, 09 August 2014
Sâmbătă, 09 August 2014