Atentatele de la Paris. Al treilea atacator sinucigaș de la Bataclan a fost identificatAtentatele de la Paris. Al treilea atacator sinucigaș de la Bataclan a fost identificat

A fost identificat al treilea kamikaze care a participat, pe 13 noiembrie, la asaltul de la Bataclan, la Paris. Acesta făcea parte dintr-un grup de tineri originari din estul Franței. Aceștia au plecat în Siria la sfârșitul lui 2013, potrivit unei surse judiciare, relatează ...

Cum vrea Guvernul Cioloș să stimuleze creșterea numărului locurilor de muncăCum vrea Guvernul Cioloș să stimuleze creșterea numărului locurilor de muncă

Recenta ședință a Cabinetului Cioloș a adus o noutate în domeniul politicilor economice guvernamentale din România. Executivul a aprobat un memorandum pentru constituirea unui grup de lucru interministerial care se va ocupa de problema creșterii gradului de ocupare a forței de ...

RĂSTURNARE DE SITUAȚIE. APAR NOI VINOVAȚI ÎN DOSARUL TRAGEDIEI DIN "COLECTIV"RĂSTURNARE DE SITUAȚIE. APAR NOI VINOVAȚI ÎN DOSARUL TRAGEDIEI DIN "COLECTIV"

Un raport de expertiză tehnico-judiciar, obținut în exclusivitate de Digi24, arată grave nereguli la amenajarea clubului Colectiv. Pe lângă faptul că au fost folosite materiale necorespunzătoare, firma care s-a ocupat de renovarea clubului a achiziționat plăci de poliuretan, dar ...

Revoltător! Istoria Constanței a ajuns de râsul EuropeiRevoltător! Istoria Constanței a ajuns de râsul Europei

Din ciclul pur românesc „Ne-am adunat ca să ne strângem!”, vineri a avut loc o conferință „provocată” de tânăra Fundație Pontul Euxin, declarată public drept o organizație non-guvernamentală care dorește să limiteze și să stopeze distrugerile de bunuri și ...

Cum va fi vremea în week-end, la ConstanțaCum va fi vremea în week-end, la Constanța

După o nouă repriză de ploi și nori, vremea se îndreaptă la sfârșit de săptămână, la malul mării. Va fi încă destul de rece, dar va fi soare, așa că vom putea ieși la plimbare în aer liber. Meteorologii vin cu vești bune și pentru zilele următoare, când va continua să se ...

Spulberată de pe trecerea de pietoni

O tânără de 25 de ani a ajuns, vineri dimineață, la Spitalul Clinic Județean de Urgență Constanța după ce a fost victima unui accident rutier. Evenimentul s-a petrecut pe Șoseaua Mangaliei, în jurul orei 06.00. Potrivit anchetatorilor, un bărbat de 41 de ani se deplasa la volanul unui autoturism, pe Șoseaua Mangaliei dinspre strada Caraiman către pod Doraly. În momentul ...

Știrile zilei de Sâmbătă, 06 Februarie 2016 - Cuget Liber Online

Mai multe ştiri online:

2.430 nave maritime, fluviale și portuare arborează pavilionul românesc

Ştire online publicată Marţi, 07 August 2007. Autor: Ion TIȚA-CĂLIN
Flota țării noastre cuprinde un număr de 2.430 de nave maritime, fluviale și tehnice - portuare, a declarat, pentru cotidianul „Cuget Liber”, Valentin Șerbănescu, directorul general al Autorității Navale Române. Flota maritimă propriu-zisă cuprinde 9 nave, dintre care 8 sunt în exploatare. Acestea sunt: „Aris”(cargou de 5.986 t) și „Susie” (cargou de 5.988 t), operate de compania „Cosena”; „Histria Topaz” (tanc petrolier de 24.148 t) - armator „Histria Ship-management”; „Eforie” și „Mangalia” (ferryboat –uri de 20.621 t) – armator SN CFR „Marfă”; „Oana Cristina” (cargou de 2.598 t) – proprietar „Metaltrans” Galați; „Albatros” (cargou de 6.015 t) – armator Academia Navală, „Sammarina A” (ex Păltiniș, ro – ro de 8.161 t) și „Sammarina M” (ex „Pașcani”, ro-ro de 8.161 t) – aflate în proprietatea companiei „Sam-marina”. Din categoria navelor maritime fac parte și platformele petroliere „Atlas”, „Saturn”, „Prometeu”, „Orizont“ și „Jupiter”, deținute de compania „Grup Servicii Petroliere”. „Majoritatea acestor nave au vârsta de peste 15 ani, fiind menținute cu mari cheltuieli în standardele europene – afirmă Valentin Șerbănescu. Este de admirat efortul armatorilor, dar trebuie menționat că inspecțiile riguroase ale ANR au făcut ca aceste nave să nu mai fie arestate de Port State Control în țări ale Uniunii Europene.“ Flota tehnică maritimă cuprinde 131 nave, din care: 2 tancuri petroliere, 5 tancuri de bunkeraj, 7 nave de pescuit costier, 2 nave hidrografice, 2 nave de cercetare, 33 de remorchere, 15 șalande, 13 macarale plutitoare, o navă de stins incendii, 5 docuri plutitoare, 9 gabare și altele. Pe apele interioare, circulă 2.285 nave, respectiv: 64 nave de transport pasageri (de diferite capacități, de la 12 locuri în sus), 74 remorchere și 132 împingătoare, 41 remorchere - împingătoare, 60 nave autopro-pulsate, pentru transportul măr-furilor (din care un tanc petrolier), 1.211 nave fără propulsie, pentru transportul mărfurilor, numeroase nave tehnice și de serviciu, de diferite tipuri. „Multe dintre navele de pe apele interioare au fost construite înainte de 1990. Dar trebuie ținut cont că, în navigația de apă dulce, o navă de 15 – 20 de ani este relativ nouă, spre deosebire de cele maritime” – afirmă șeful ANR. Shipping-ul românesc este reprezentat nu doar de navele și companiile înregistrate în țară, spune Valentin Șerbănescu. „O serie de oameni de afaceri români dețin în proprietate companii și nave înregistrate în alte țări și sub alte pavilioane sau realizează managementul pentru armatori străini. Aceștia au baza de operațiuni, logistica și personalul în țara noastră. Nu putem decât să ne mândrim că avem firme performante în acest domeniu. Una dintre ele este «Histria Shipmanagement», o companie care și-a câștigat un bun renume pe piața internațională. Majoritatea navelor pe care le exploatează sunt noi și performante. Trebuie să remarc și alte societăți mai mici, precum «Cosena», «Metaltrans» Galați și «Mihei Shipping».”

Flota țării noastre cuprinde un număr de 2.430 de nave maritime, fluviale și tehnice - portuare, a declarat, pentru cotidianul „Cuget Liber”, Valentin Șerbănescu, directorul general al Autorității Navale Române. Flota maritimă propriu-zisă cuprinde 9 nave, dintre care 8 sunt în exploatare. Acestea sunt: „Aris”(cargou de 5.986 t) și „Susie” (cargou de 5.988 t), operate de compania „Cosena”; „Histria Topaz” (tanc petrolier de 24.148 t) - armator „Histria Ship-management”; „Eforie” și „Mangalia” (ferryboat –uri de 20.621 t) – armator SN CFR „Marfă”; „Oana Cristina” (cargou de 2.598 t) – proprietar „Metaltrans” Galați; „Albatros” (cargou de 6.015 t) – armator Academia Navală, „Sammarina A” (ex Păltiniș, ro – ro de 8.161 t) și „Sammarina M” (ex „Pașcani”, ro-ro de 8.161 t) – aflate în proprietatea companiei „Sam-marina”. Din categoria navelor maritime fac parte și platformele petroliere „Atlas”, „Saturn”, „Prometeu”, „Orizont“ și „Jupiter”, deținute de compania „Grup Servicii Petroliere”. „Majoritatea acestor nave au vârsta de peste 15 ani, fiind menținute cu mari cheltuieli în standardele europene – afirmă Valentin Șerbănescu. Este de admirat efortul armatorilor, dar trebuie menționat că inspecțiile riguroase ale ANR au făcut ca aceste nave să nu mai fie arestate de Port State Control în țări ale Uniunii Europene.“ Flota tehnică maritimă cuprinde 131 nave, din care: 2 tancuri petroliere, 5 tancuri de bunkeraj, 7 nave de pescuit costier, 2 nave hidrografice, 2 nave de cercetare, 33 de remorchere, 15 șalande, 13 macarale plutitoare, o navă de stins incendii, 5 docuri plutitoare, 9 gabare și altele. Pe apele interioare, circulă 2.285 nave, respectiv: 64 nave de transport pasageri (de diferite capacități, de la 12 locuri în sus), 74 remorchere și 132 împingătoare, 41 remorchere - împingătoare, 60 nave autopro-pulsate, pentru transportul măr-furilor (din care un tanc petrolier), 1.211 nave fără propulsie, pentru transportul mărfurilor, numeroase nave tehnice și de serviciu, de diferite tipuri. „Multe dintre navele de pe apele interioare au fost construite înainte de 1990. Dar trebuie ținut cont că, în navigația de apă dulce, o navă de 15 – 20 de ani este relativ nouă, spre deosebire de cele maritime” – afirmă șeful ANR. Shipping-ul românesc este reprezentat nu doar de navele și companiile înregistrate în țară, spune Valentin Șerbănescu. „O serie de oameni de afaceri români dețin în proprietate companii și nave înregistrate în alte țări și sub alte pavilioane sau realizează managementul pentru armatori străini. Aceștia au baza de operațiuni, logistica și personalul în țara noastră. Nu putem decât să ne mândrim că avem firme performante în acest domeniu. Una dintre ele este «Histria Shipmanagement», o companie care și-a câștigat un bun renume pe piața internațională. Majoritatea navelor pe care le exploatează sunt noi și performante. Trebuie să remarc și alte societăți mai mici, precum «Cosena», «Metaltrans» Galați și «Mihei Shipping».”

Articole de la acelasi autor

Părerea ta contează !
1
honda cbr f2 fairings
2 iunie 2014
honda cbr f2 fairings

Pas de pare brise non plus, et avec le moulage du fairing il semble que ça n'ait pas l'air d'une option non plus. Fatigue en vue pour tenter de s'agripper au guidon afin de rester sur la moto sur l'autoroute. honda cbr f2 fairings http://hondacbrf2fairings.tripod.com

Cele mai comentate ştiri

Articole din aceeaşi secţiune

Top ştiri din ultimele 7 zile

Cultură-Educație
ieri, ora 19:15 Foto : Surpriză de proporții în învățământ! Elevii vor scăpa de toceală 9467 vizite, 21 comentarii Surpriză de proporții în învățământ! Elevii vor scăpa de toceală
Sănătate
marti, 2 februarie Foto : GRIPĂ PORCINĂ LA CONSTANȚA! AU FOST CONFIRMATE PRIMELE CAZURI 5198 vizite, 3 comentarii GRIPĂ PORCINĂ LA CONSTANȚA! AU FOST CONFIRMATE PRIMELE CAZURI
Politică
joi, 4 februarie Foto : Liberalul Vergil Chițac a preluat conducerea PNL Constanța 2055 vizite, 16 comentarii Liberalul Vergil Chițac a preluat conducerea PNL Constanța
Ziar.com Revista presei
Pagina a fost generata in 0.2693 secunde