FEMEIE MOARTĂ ÎN SPITAL, DUPĂ CE A PRIMIT ALT SÂNGE. Unitatea de transfuzie funcționa fără avizFEMEIE MOARTĂ ÎN SPITAL, DUPĂ CE A PRIMIT ALT SÂNGE. Unitatea de transfuzie funcționa fără aviz

O femeie a murit după ce i s-a făcut o transfuzie cu o altă grupă de sânge. Cazul revoltător s-a întâmplat la Spitalul de Arși din Capitală, femeia a intrat în șoc la câteva ore după transfuzie. La câteva zile de la această greșeală îngrozitoare, pacienta a decedat. În urma unor ...

Înghesuiți și transpirați! Constănțenii, revoltați de mizeria transportului în comunÎnghesuiți și transpirați! Constănțenii, revoltați de mizeria transportului în comun

Simplu și la obiect, sistemul de transport public din Constanța este unul deficitar, fie că vorbim despre autobuze RATC, fie despre maxi-taxi. Lăsând la o parte infrastructura învechită și vehiculele depășite din punct de vedere logistic, modul defectuos în ...

Copil de șase ani din Constanța, sfâșiat de doi maidanezi. Primăria promite: "Din toamnă, lucrurile se vor schimba"Copil de șase ani din Constanța, sfâșiat de doi maidanezi. Primăria promite: "Din toamnă, lucrurile se vor schimba"

Problema câinilor fără stăpân, lăsați liberi pe străzile Constanței, are în spate o lungă istorie. Deși reclamații există, iar hingherii se plâng că muncesc la foc continuu, rezolvarea tot întârzie să apară. Dar mai rău este că, atunci când revine în ...

Au fugit de Bac ca dracuAu fugit de Bac ca dracu' de tămâie

La proba scrisă de astăzi ar fi trebuit să se prezinte aproape 800 de candidați, dar au absentat 145.Din centrul de examen Liceul Tehnologic „Dimitrie Hurmuzescu” Medgidia a fost eliminat un candidat care a fost prins cu fițuică.

Directorii de companii din Marea Britanie vor să-și mute sediile în afara țăriiDirectorii de companii din Marea Britanie vor să-și mute sediile în afara țării

Votul Marii Britanii de a părăsi Uniunea Europeană i-a făcut pe mai bine de trei sferturi dintre șefii companiilor mari să spună că iau în considerare mutarea sediilor operațiunilor în afara Marii Britanii, potrivit unui studiu realizat de KPMG. Aproximativ 72% dintre cei ...

Polițiștii din Constanța, încadrați din sursă externă, au depus jurământulPolițiștii din Constanța, încadrați din sursă externă, au depus jurământul

Zi cu emoții pentru zeci de „oameni ai legii” din Constanța. Ieri, la sediul Inspectoratului de Poliție al Județului Constanța, cei 50 de agenți de poliție angajați din sursă externă, repartizați la posturile de pe raza județului, au depus jurământul de ...

Lidl a retras din magazine DOUĂ produse MORTALE. Motivele sunt INCREDIBILELidl a retras din magazine DOUĂ produse MORTALE. Motivele sunt INCREDIBILE

Lidl a retras din magazine DOUĂ produse MORTALE. Din cauza proprietăților acestora, oficialii lanțului de magazine Lidl au decis să retragă de pe piață și din toate magazinele lor, două produse potențial mortale pentru anumite categorii de consumatori. Ba mai mult, aceștia cerut ...

IGPR și Poliția de Frontieră scot la concurs cele mai multe funcții pentru ofițeri și agențiIGPR și Poliția de Frontieră scot la concurs cele mai multe funcții pentru ofițeri și agenți

Peste 5.000 de posturi vor fi scoase la concurs, în perioada următoare, de către Ministerul Afacerilor Interne (MAI), potrivit unui comunicat de presă recent. În acest sens, autoritățile au detaliat structurile în care se vor face angajări, dar și ce condiții trebuie îndeplinite ...

Accident rutier la Constanța, în zona Delfinariu. Victima, o femeie de 64 de aniAccident rutier la Constanța, în zona Delfinariu. Victima, o femeie de 64 de ani

Accident rutier, aproape de intersecția de la Delfinariu. O femeie, în vârstă de 64 de ani, a fost lovită de un autoturism, în timp ce traversa pe trecerea de pietoni, în dreptul restaurantului McDonald's. În urma impactului, victima a suferit un traumatism cranian închis și ...

Stirile zilei de Miercuri, 28 Septembrie 2016 - Cuget Liber Online

anunţuri.cugetliber.ro

Mai multe ştiri online:

2.430 nave maritime, fluviale și portuare arborează pavilionul românesc

Ştire online publicată Marţi, 07 August 2007. Autor: Ion TIȚA-CĂLIN
Flota țării noastre cuprinde un număr de 2.430 de nave maritime, fluviale și tehnice - portuare, a declarat, pentru cotidianul „Cuget Liber”, Valentin Șerbănescu, directorul general al Autorității Navale Române. Flota maritimă propriu-zisă cuprinde 9 nave, dintre care 8 sunt în exploatare. Acestea sunt: „Aris”(cargou de 5.986 t) și „Susie” (cargou de 5.988 t), operate de compania „Cosena”; „Histria Topaz” (tanc petrolier de 24.148 t) - armator „Histria Ship-management”; „Eforie” și „Mangalia” (ferryboat –uri de 20.621 t) – armator SN CFR „Marfă”; „Oana Cristina” (cargou de 2.598 t) – proprietar „Metaltrans” Galați; „Albatros” (cargou de 6.015 t) – armator Academia Navală, „Sammarina A” (ex Păltiniș, ro – ro de 8.161 t) și „Sammarina M” (ex „Pașcani”, ro-ro de 8.161 t) – aflate în proprietatea companiei „Sam-marina”. Din categoria navelor maritime fac parte și platformele petroliere „Atlas”, „Saturn”, „Prometeu”, „Orizont“ și „Jupiter”, deținute de compania „Grup Servicii Petroliere”. „Majoritatea acestor nave au vârsta de peste 15 ani, fiind menținute cu mari cheltuieli în standardele europene – afirmă Valentin Șerbănescu. Este de admirat efortul armatorilor, dar trebuie menționat că inspecțiile riguroase ale ANR au făcut ca aceste nave să nu mai fie arestate de Port State Control în țări ale Uniunii Europene.“ Flota tehnică maritimă cuprinde 131 nave, din care: 2 tancuri petroliere, 5 tancuri de bunkeraj, 7 nave de pescuit costier, 2 nave hidrografice, 2 nave de cercetare, 33 de remorchere, 15 șalande, 13 macarale plutitoare, o navă de stins incendii, 5 docuri plutitoare, 9 gabare și altele. Pe apele interioare, circulă 2.285 nave, respectiv: 64 nave de transport pasageri (de diferite capacități, de la 12 locuri în sus), 74 remorchere și 132 împingătoare, 41 remorchere - împingătoare, 60 nave autopro-pulsate, pentru transportul măr-furilor (din care un tanc petrolier), 1.211 nave fără propulsie, pentru transportul mărfurilor, numeroase nave tehnice și de serviciu, de diferite tipuri. „Multe dintre navele de pe apele interioare au fost construite înainte de 1990. Dar trebuie ținut cont că, în navigația de apă dulce, o navă de 15 – 20 de ani este relativ nouă, spre deosebire de cele maritime” – afirmă șeful ANR. Shipping-ul românesc este reprezentat nu doar de navele și companiile înregistrate în țară, spune Valentin Șerbănescu. „O serie de oameni de afaceri români dețin în proprietate companii și nave înregistrate în alte țări și sub alte pavilioane sau realizează managementul pentru armatori străini. Aceștia au baza de operațiuni, logistica și personalul în țara noastră. Nu putem decât să ne mândrim că avem firme performante în acest domeniu. Una dintre ele este «Histria Shipmanagement», o companie care și-a câștigat un bun renume pe piața internațională. Majoritatea navelor pe care le exploatează sunt noi și performante. Trebuie să remarc și alte societăți mai mici, precum «Cosena», «Metaltrans» Galați și «Mihei Shipping».”

Flota țării noastre cuprinde un număr de 2.430 de nave maritime, fluviale și tehnice - portuare, a declarat, pentru cotidianul „Cuget Liber”, Valentin Șerbănescu, directorul general al Autorității Navale Române. Flota maritimă propriu-zisă cuprinde 9 nave, dintre care 8 sunt în exploatare. Acestea sunt: „Aris”(cargou de 5.986 t) și „Susie” (cargou de 5.988 t), operate de compania „Cosena”; „Histria Topaz” (tanc petrolier de 24.148 t) - armator „Histria Ship-management”; „Eforie” și „Mangalia” (ferryboat –uri de 20.621 t) – armator SN CFR „Marfă”; „Oana Cristina” (cargou de 2.598 t) – proprietar „Metaltrans” Galați; „Albatros” (cargou de 6.015 t) – armator Academia Navală, „Sammarina A” (ex Păltiniș, ro – ro de 8.161 t) și „Sammarina M” (ex „Pașcani”, ro-ro de 8.161 t) – aflate în proprietatea companiei „Sam-marina”. Din categoria navelor maritime fac parte și platformele petroliere „Atlas”, „Saturn”, „Prometeu”, „Orizont“ și „Jupiter”, deținute de compania „Grup Servicii Petroliere”. „Majoritatea acestor nave au vârsta de peste 15 ani, fiind menținute cu mari cheltuieli în standardele europene – afirmă Valentin Șerbănescu. Este de admirat efortul armatorilor, dar trebuie menționat că inspecțiile riguroase ale ANR au făcut ca aceste nave să nu mai fie arestate de Port State Control în țări ale Uniunii Europene.“ Flota tehnică maritimă cuprinde 131 nave, din care: 2 tancuri petroliere, 5 tancuri de bunkeraj, 7 nave de pescuit costier, 2 nave hidrografice, 2 nave de cercetare, 33 de remorchere, 15 șalande, 13 macarale plutitoare, o navă de stins incendii, 5 docuri plutitoare, 9 gabare și altele. Pe apele interioare, circulă 2.285 nave, respectiv: 64 nave de transport pasageri (de diferite capacități, de la 12 locuri în sus), 74 remorchere și 132 împingătoare, 41 remorchere - împingătoare, 60 nave autopro-pulsate, pentru transportul măr-furilor (din care un tanc petrolier), 1.211 nave fără propulsie, pentru transportul mărfurilor, numeroase nave tehnice și de serviciu, de diferite tipuri. „Multe dintre navele de pe apele interioare au fost construite înainte de 1990. Dar trebuie ținut cont că, în navigația de apă dulce, o navă de 15 – 20 de ani este relativ nouă, spre deosebire de cele maritime” – afirmă șeful ANR. Shipping-ul românesc este reprezentat nu doar de navele și companiile înregistrate în țară, spune Valentin Șerbănescu. „O serie de oameni de afaceri români dețin în proprietate companii și nave înregistrate în alte țări și sub alte pavilioane sau realizează managementul pentru armatori străini. Aceștia au baza de operațiuni, logistica și personalul în țara noastră. Nu putem decât să ne mândrim că avem firme performante în acest domeniu. Una dintre ele este «Histria Shipmanagement», o companie care și-a câștigat un bun renume pe piața internațională. Majoritatea navelor pe care le exploatează sunt noi și performante. Trebuie să remarc și alte societăți mai mici, precum «Cosena», «Metaltrans» Galați și «Mihei Shipping».”

Articole de la acelasi autor

Părerea ta contează !
1
honda cbr f2 fairings
2 iunie 2014
honda cbr f2 fairings

Pas de pare brise non plus, et avec le moulage du fairing il semble que ça n'ait pas l'air d'une option non plus. Fatigue en vue pour tenter de s'agripper au guidon afin de rester sur la moto sur l'autoroute. honda cbr f2 fairings http://hondacbrf2fairings.tripod.com

Cele mai comentate ştiri

Articole din aceeaşi secţiune

Top ştiri din ultimele 7 zile

Ziar.com Revista presei
Pagina a fost generata in 0.2922 secunde