Kremlin: Trimiterea de instructori militari occidentali în Ucraina nu va ajutaKremlin: Trimiterea de instructori militari occidentali în Ucraina nu va ajuta

Prezența unor instructori militari străini în Ucraina nu va ajuta la dezamorsarea situației și la reglementarea conflictului din estul acestei țări, a declarat joi Dmitri Peskov, purtătorul de cuvânt al președintelui rus Vladimir Putin, citat de RIA ...

Orașul secret de sub Constanța. Șapte basilici se află sub blocurile "comuniste"Orașul secret de sub Constanța. Șapte basilici se află sub blocurile "comuniste"

Puțini dintre constănțeni știu că sub orașul Constanța se află adevărate comori. Respirăm istorie la orice pas, Dobrogea fiind zona din țară unde au fost ridicate cele mai multe basilici, între secolele IV-VII. Cum italienii au cele șapte coline, așa noi ...

ANM. Cum va fi vremea astăzi, la ConstanțaANM. Cum va fi vremea astăzi, la Constanța

Vremea este închisă și rece, astăzi, la Constanța. Cerul este înnorat și plouă intens. Vântul suflă moderat, dinspre est. Maxima termică abia dacă va atinge 9 grade Celsius.La noapte, ploile vor continua, dar vântul se va mai domoli. Termometrele vor indica minimum 6 ...

Un șofer băut a provocat un accident rutierUn șofer băut a provocat un accident rutier

Un tânăr de 27 de ani a ajuns la spital după ce a fost implicat într-un accident rutier. Evenimentul s-a produs în noaptea de miercuri spre joi, în județul Constanța. Șoferul, în vârstă de 21 de ani conducea un Opel pe DC 51, din comuna Aliman. La un moment dat, din cauza ...

Simona Halep începe aventura la MiamiSimona Halep începe aventura la Miami

Astăzi, jucătoarea de tenis Simona Halep o înfruntă pe cehoaica Nicole Vaidisova, în runda a doua a turneului WTA de la Miami (Florida, SUA), dotat cu premii totale de 5.381.235 de dolari. Pentru Simona ,este primul meci din cadrul turneului. Vaidisova a învins-o, în primul ...

Studenții basarabeni organizează propriul festivalStudenții basarabeni organizează propriul festival

Începând de astăzi și până duminică, 29 martie, Organizația Studenților Basarabeni din Constanța organizează cea de-a VIII-a ediție a Festivalului „Basarabia”, omagiu adus aniversării a 97 de ani de la Unirea Basarabiei cu România, la 27 martie 1918. Evenimentul ...

Știrile zilei de Vineri, 27 Martie 2015 - Cuget Liber Online

Mai multe ştiri online:

2.430 nave maritime, fluviale și portuare arborează pavilionul românesc

Ştire online publicată Marţi, 07 August 2007. Autor: Ion TIȚA-CĂLIN
Flota țării noastre cuprinde un număr de 2.430 de nave maritime, fluviale și tehnice - portuare, a declarat, pentru cotidianul „Cuget Liber”, Valentin Șerbănescu, directorul general al Autorității Navale Române. Flota maritimă propriu-zisă cuprinde 9 nave, dintre care 8 sunt în exploatare. Acestea sunt: „Aris”(cargou de 5.986 t) și „Susie” (cargou de 5.988 t), operate de compania „Cosena”; „Histria Topaz” (tanc petrolier de 24.148 t) - armator „Histria Ship-management”; „Eforie” și „Mangalia” (ferryboat –uri de 20.621 t) – armator SN CFR „Marfă”; „Oana Cristina” (cargou de 2.598 t) – proprietar „Metaltrans” Galați; „Albatros” (cargou de 6.015 t) – armator Academia Navală, „Sammarina A” (ex Păltiniș, ro – ro de 8.161 t) și „Sammarina M” (ex „Pașcani”, ro-ro de 8.161 t) – aflate în proprietatea companiei „Sam-marina”. Din categoria navelor maritime fac parte și platformele petroliere „Atlas”, „Saturn”, „Prometeu”, „Orizont“ și „Jupiter”, deținute de compania „Grup Servicii Petroliere”. „Majoritatea acestor nave au vârsta de peste 15 ani, fiind menținute cu mari cheltuieli în standardele europene – afirmă Valentin Șerbănescu. Este de admirat efortul armatorilor, dar trebuie menționat că inspecțiile riguroase ale ANR au făcut ca aceste nave să nu mai fie arestate de Port State Control în țări ale Uniunii Europene.“ Flota tehnică maritimă cuprinde 131 nave, din care: 2 tancuri petroliere, 5 tancuri de bunkeraj, 7 nave de pescuit costier, 2 nave hidrografice, 2 nave de cercetare, 33 de remorchere, 15 șalande, 13 macarale plutitoare, o navă de stins incendii, 5 docuri plutitoare, 9 gabare și altele. Pe apele interioare, circulă 2.285 nave, respectiv: 64 nave de transport pasageri (de diferite capacități, de la 12 locuri în sus), 74 remorchere și 132 împingătoare, 41 remorchere - împingătoare, 60 nave autopro-pulsate, pentru transportul măr-furilor (din care un tanc petrolier), 1.211 nave fără propulsie, pentru transportul mărfurilor, numeroase nave tehnice și de serviciu, de diferite tipuri. „Multe dintre navele de pe apele interioare au fost construite înainte de 1990. Dar trebuie ținut cont că, în navigația de apă dulce, o navă de 15 – 20 de ani este relativ nouă, spre deosebire de cele maritime” – afirmă șeful ANR. Shipping-ul românesc este reprezentat nu doar de navele și companiile înregistrate în țară, spune Valentin Șerbănescu. „O serie de oameni de afaceri români dețin în proprietate companii și nave înregistrate în alte țări și sub alte pavilioane sau realizează managementul pentru armatori străini. Aceștia au baza de operațiuni, logistica și personalul în țara noastră. Nu putem decât să ne mândrim că avem firme performante în acest domeniu. Una dintre ele este «Histria Shipmanagement», o companie care și-a câștigat un bun renume pe piața internațională. Majoritatea navelor pe care le exploatează sunt noi și performante. Trebuie să remarc și alte societăți mai mici, precum «Cosena», «Metaltrans» Galați și «Mihei Shipping».”

Flota țării noastre cuprinde un număr de 2.430 de nave maritime, fluviale și tehnice - portuare, a declarat, pentru cotidianul „Cuget Liber”, Valentin Șerbănescu, directorul general al Autorității Navale Române. Flota maritimă propriu-zisă cuprinde 9 nave, dintre care 8 sunt în exploatare. Acestea sunt: „Aris”(cargou de 5.986 t) și „Susie” (cargou de 5.988 t), operate de compania „Cosena”; „Histria Topaz” (tanc petrolier de 24.148 t) - armator „Histria Ship-management”; „Eforie” și „Mangalia” (ferryboat –uri de 20.621 t) – armator SN CFR „Marfă”; „Oana Cristina” (cargou de 2.598 t) – proprietar „Metaltrans” Galați; „Albatros” (cargou de 6.015 t) – armator Academia Navală, „Sammarina A” (ex Păltiniș, ro – ro de 8.161 t) și „Sammarina M” (ex „Pașcani”, ro-ro de 8.161 t) – aflate în proprietatea companiei „Sam-marina”. Din categoria navelor maritime fac parte și platformele petroliere „Atlas”, „Saturn”, „Prometeu”, „Orizont“ și „Jupiter”, deținute de compania „Grup Servicii Petroliere”. „Majoritatea acestor nave au vârsta de peste 15 ani, fiind menținute cu mari cheltuieli în standardele europene – afirmă Valentin Șerbănescu. Este de admirat efortul armatorilor, dar trebuie menționat că inspecțiile riguroase ale ANR au făcut ca aceste nave să nu mai fie arestate de Port State Control în țări ale Uniunii Europene.“ Flota tehnică maritimă cuprinde 131 nave, din care: 2 tancuri petroliere, 5 tancuri de bunkeraj, 7 nave de pescuit costier, 2 nave hidrografice, 2 nave de cercetare, 33 de remorchere, 15 șalande, 13 macarale plutitoare, o navă de stins incendii, 5 docuri plutitoare, 9 gabare și altele. Pe apele interioare, circulă 2.285 nave, respectiv: 64 nave de transport pasageri (de diferite capacități, de la 12 locuri în sus), 74 remorchere și 132 împingătoare, 41 remorchere - împingătoare, 60 nave autopro-pulsate, pentru transportul măr-furilor (din care un tanc petrolier), 1.211 nave fără propulsie, pentru transportul mărfurilor, numeroase nave tehnice și de serviciu, de diferite tipuri. „Multe dintre navele de pe apele interioare au fost construite înainte de 1990. Dar trebuie ținut cont că, în navigația de apă dulce, o navă de 15 – 20 de ani este relativ nouă, spre deosebire de cele maritime” – afirmă șeful ANR. Shipping-ul românesc este reprezentat nu doar de navele și companiile înregistrate în țară, spune Valentin Șerbănescu. „O serie de oameni de afaceri români dețin în proprietate companii și nave înregistrate în alte țări și sub alte pavilioane sau realizează managementul pentru armatori străini. Aceștia au baza de operațiuni, logistica și personalul în țara noastră. Nu putem decât să ne mândrim că avem firme performante în acest domeniu. Una dintre ele este «Histria Shipmanagement», o companie care și-a câștigat un bun renume pe piața internațională. Majoritatea navelor pe care le exploatează sunt noi și performante. Trebuie să remarc și alte societăți mai mici, precum «Cosena», «Metaltrans» Galați și «Mihei Shipping».”

Articole de la acelasi autor

Părerea ta contează !
1
honda cbr f2 fairings
2 iunie 2014
honda cbr f2 fairings

Pas de pare brise non plus, et avec le moulage du fairing il semble que ça n'ait pas l'air d'une option non plus. Fatigue en vue pour tenter de s'agripper au guidon afin de rester sur la moto sur l'autoroute. honda cbr f2 fairings http://hondacbrf2fairings.tripod.com

Cele mai comentate ştiri

Articole din aceeaşi secţiune

Top ştiri din ultimele 7 zile

Constanța focus
miercuri, 25 martie Foto : Orașul secret de sub Constanța. Șapte basilici se află sub blocurile "comuniste" 11180 vizite, 6 comentarii Orașul secret de sub Constanța. Șapte basilici se află sub blocurile "comuniste"
Cultură-Educație
luni, 23 martie Foto : Părinți revoltați la Școala 39. Au mai rămas șase copii într-o clasă 3416 vizite, 25 comentarii Părinți revoltați la Școala 39. Au mai rămas șase copii într-o clasă
Eveniment
marti, 24 martie Foto : De bună voie și nesilită de nimeni… fac sex oral și anal pe bani! 3254 vizite, 6 comentarii De bună voie și nesilită de nimeni… fac sex oral și anal pe bani!
Politică
sambata, 21 martie Foto : Alina Gorghiu vrea Constanța pentru liberali. Robert Boroianu se oferă primar 1179 vizite, 13 comentarii Alina Gorghiu vrea Constanța pentru liberali. Robert Boroianu se oferă primar
Ziar.com Revista presei
Pagina a fost generata in 0.2459 secunde