NOI DETALII DESPRE CRIMA DIN ZONA DELFINARIUNOI DETALII DESPRE CRIMA DIN ZONA DELFINARIU

Procurorul criminalist, purtătorul de cuvânt al Parchetului de pe lângă Tribunalul Constanta, Sadic Zafer, a stat de vorbă cu reprezentanții presei, în urmă cu puțin timp, pentru a informa asupra ultimelor noutăti din dosarul crimei de la Delfinariu. Sadic Zafer susține că ...

DECIZIE DE ULTIM MOMENT A SPITALULUI JUDEȚEAN CONSTANȚA, ÎN SCANDALUL DEZINFECTANȚILOR DILUAȚIDECIZIE DE ULTIM MOMENT A SPITALULUI JUDEȚEAN CONSTANȚA, ÎN SCANDALUL DEZINFECTANȚILOR DILUAȚI

În urma unui raport de audit elaborat de o comisie desemnată de Consiliul Județean, concluzia este că Spitalul Clinic Județean de Urgență „Sfântul Andrei” (SCJU) a achiziționat produse biocide de la compania Hexi Pharma, în valoare de 247.514,90 lei, în perioada ...

DECIZIE DE ULTIM MOMENT A SPITALULUI JUDEȚEAN CONSTANȚA, ÎN SCANDALUL DEZINFECTANȚILOR DILUAȚIDECIZIE DE ULTIM MOMENT A SPITALULUI JUDEȚEAN CONSTANȚA, ÎN SCANDALUL DEZINFECTANȚILOR DILUAȚI

În urma unui raport de audit elaborat de o comisie desemnată de Consiliul Județean, concluzia este că Spitalul Clinic Județean de Urgență „Sfântul Andrei” (SCJU) a achiziționat produse biocide de la compania Hexi Pharma, în valoare de 247.514,90 lei, în perioada ...

Șapte candidați se vor lupta pentru Primăria Mangalia. Cine sunt aceștiaȘapte candidați se vor lupta pentru Primăria Mangalia. Cine sunt aceștia

Una dintre cele mai importante localități din județul Constanța în ceea ce privește alegerile locale din acest an, este municipiul Mangalia. „Va rămâne actualul edil la conducere sau va fi înlocuit de un altul”, este întrebarea ce se află pe buzele celor mai ...

POLIȚIA ROMÂNĂ ORGANIZEAZĂ UN NOU CONCURS PENTRU ANGAJĂRI DIN SURSĂ EXTERNĂ. 700 de posturi au rămas neocupatePOLIȚIA ROMÂNĂ ORGANIZEAZĂ UN NOU CONCURS PENTRU ANGAJĂRI DIN SURSĂ EXTERNĂ. 700 de posturi au rămas neocupate

Posturile rămase neocupate în urma concursurilor pentru încadrarea din sursă externă și pentru reîncadrarea în activitate a foștilor angajați ai MAI vor fi scoase la concurs, a anunțat Ministerul Afacerilor Interne.Ministrul afacerilor interne, Petre Tobă, s-a ...

IMAGINI ȘOCANTE! GRAV ACCIDENT RUTIER ÎN ZONA CET. AUTOTURISM RUPT ÎN DOUĂ! CINCI VICTIME / UPDATEIMAGINI ȘOCANTE! GRAV ACCIDENT RUTIER ÎN ZONA CET. AUTOTURISM RUPT ÎN DOUĂ! CINCI VICTIME / UPDATE

Accident grav în zona CET, din municipiul Constanța. Un autoturism marca Opel Corsa s-a rupt pur și simplu în două bucăți, după ce șoferul a încercat să întoarcă pe linia dublă continuă. În acel moment, a fost lovit în plin de o altă mașină care circula ...

Atenție, fructe periculoase pe piață! Caise și nectarine din Turcia, otravă curatăAtenție, fructe periculoase pe piață! Caise și nectarine din Turcia, otravă curată

Că supermarketurile și piețele românești sunt pline de fructe și legume de import nu mai este de mult o noutate. Deși ar trebui să fie pline de vitamine și să ne ajute să rămânem sănătoși, multe din fructele și legumele din alte țări sunt pline de pesticide și dăunează grav ...

Guvernul Cioloș una vorbește și alta fumeazăGuvernul Cioloș una vorbește și alta fumează

La una din ședințele Uniunii Scriitorilor de prin anii Ž50, aflându-se în prezidiu, Zaharia Stancu a rostit un discurs în care a înfierat „moravurile capitalist-burgheze”. După ședință, s-a așezat într-un fotoliu și și-a aprins o țigară Kent. Tudor Arghezi l-a taxat ...

Atac armat în Paris.  Două victimeAtac armat în Paris. Două victime

Două persoane, dintre care un polițist, au fost rănite, ieri dimineață, într-un atac armat, în Paris, în apropiere de Champs-Elysées, cauzele atacului rămânând necunoscute momentan, potrivit serviciului de pompieri din capitala franceză, relatează Le Figaro. „Un bărbat de ...

Stirile zilei de Marţi, 31 Mai 2016 - Cuget Liber Online

X
Mai multe ştiri online:

2.430 nave maritime, fluviale și portuare arborează pavilionul românesc

Ştire online publicată Marţi, 07 August 2007. Autor: Ion TIȚA-CĂLIN
Flota țării noastre cuprinde un număr de 2.430 de nave maritime, fluviale și tehnice - portuare, a declarat, pentru cotidianul „Cuget Liber”, Valentin Șerbănescu, directorul general al Autorității Navale Române. Flota maritimă propriu-zisă cuprinde 9 nave, dintre care 8 sunt în exploatare. Acestea sunt: „Aris”(cargou de 5.986 t) și „Susie” (cargou de 5.988 t), operate de compania „Cosena”; „Histria Topaz” (tanc petrolier de 24.148 t) - armator „Histria Ship-management”; „Eforie” și „Mangalia” (ferryboat –uri de 20.621 t) – armator SN CFR „Marfă”; „Oana Cristina” (cargou de 2.598 t) – proprietar „Metaltrans” Galați; „Albatros” (cargou de 6.015 t) – armator Academia Navală, „Sammarina A” (ex Păltiniș, ro – ro de 8.161 t) și „Sammarina M” (ex „Pașcani”, ro-ro de 8.161 t) – aflate în proprietatea companiei „Sam-marina”. Din categoria navelor maritime fac parte și platformele petroliere „Atlas”, „Saturn”, „Prometeu”, „Orizont“ și „Jupiter”, deținute de compania „Grup Servicii Petroliere”. „Majoritatea acestor nave au vârsta de peste 15 ani, fiind menținute cu mari cheltuieli în standardele europene – afirmă Valentin Șerbănescu. Este de admirat efortul armatorilor, dar trebuie menționat că inspecțiile riguroase ale ANR au făcut ca aceste nave să nu mai fie arestate de Port State Control în țări ale Uniunii Europene.“ Flota tehnică maritimă cuprinde 131 nave, din care: 2 tancuri petroliere, 5 tancuri de bunkeraj, 7 nave de pescuit costier, 2 nave hidrografice, 2 nave de cercetare, 33 de remorchere, 15 șalande, 13 macarale plutitoare, o navă de stins incendii, 5 docuri plutitoare, 9 gabare și altele. Pe apele interioare, circulă 2.285 nave, respectiv: 64 nave de transport pasageri (de diferite capacități, de la 12 locuri în sus), 74 remorchere și 132 împingătoare, 41 remorchere - împingătoare, 60 nave autopro-pulsate, pentru transportul măr-furilor (din care un tanc petrolier), 1.211 nave fără propulsie, pentru transportul mărfurilor, numeroase nave tehnice și de serviciu, de diferite tipuri. „Multe dintre navele de pe apele interioare au fost construite înainte de 1990. Dar trebuie ținut cont că, în navigația de apă dulce, o navă de 15 – 20 de ani este relativ nouă, spre deosebire de cele maritime” – afirmă șeful ANR. Shipping-ul românesc este reprezentat nu doar de navele și companiile înregistrate în țară, spune Valentin Șerbănescu. „O serie de oameni de afaceri români dețin în proprietate companii și nave înregistrate în alte țări și sub alte pavilioane sau realizează managementul pentru armatori străini. Aceștia au baza de operațiuni, logistica și personalul în țara noastră. Nu putem decât să ne mândrim că avem firme performante în acest domeniu. Una dintre ele este «Histria Shipmanagement», o companie care și-a câștigat un bun renume pe piața internațională. Majoritatea navelor pe care le exploatează sunt noi și performante. Trebuie să remarc și alte societăți mai mici, precum «Cosena», «Metaltrans» Galați și «Mihei Shipping».”

Flota țării noastre cuprinde un număr de 2.430 de nave maritime, fluviale și tehnice - portuare, a declarat, pentru cotidianul „Cuget Liber”, Valentin Șerbănescu, directorul general al Autorității Navale Române. Flota maritimă propriu-zisă cuprinde 9 nave, dintre care 8 sunt în exploatare. Acestea sunt: „Aris”(cargou de 5.986 t) și „Susie” (cargou de 5.988 t), operate de compania „Cosena”; „Histria Topaz” (tanc petrolier de 24.148 t) - armator „Histria Ship-management”; „Eforie” și „Mangalia” (ferryboat –uri de 20.621 t) – armator SN CFR „Marfă”; „Oana Cristina” (cargou de 2.598 t) – proprietar „Metaltrans” Galați; „Albatros” (cargou de 6.015 t) – armator Academia Navală, „Sammarina A” (ex Păltiniș, ro – ro de 8.161 t) și „Sammarina M” (ex „Pașcani”, ro-ro de 8.161 t) – aflate în proprietatea companiei „Sam-marina”. Din categoria navelor maritime fac parte și platformele petroliere „Atlas”, „Saturn”, „Prometeu”, „Orizont“ și „Jupiter”, deținute de compania „Grup Servicii Petroliere”. „Majoritatea acestor nave au vârsta de peste 15 ani, fiind menținute cu mari cheltuieli în standardele europene – afirmă Valentin Șerbănescu. Este de admirat efortul armatorilor, dar trebuie menționat că inspecțiile riguroase ale ANR au făcut ca aceste nave să nu mai fie arestate de Port State Control în țări ale Uniunii Europene.“ Flota tehnică maritimă cuprinde 131 nave, din care: 2 tancuri petroliere, 5 tancuri de bunkeraj, 7 nave de pescuit costier, 2 nave hidrografice, 2 nave de cercetare, 33 de remorchere, 15 șalande, 13 macarale plutitoare, o navă de stins incendii, 5 docuri plutitoare, 9 gabare și altele. Pe apele interioare, circulă 2.285 nave, respectiv: 64 nave de transport pasageri (de diferite capacități, de la 12 locuri în sus), 74 remorchere și 132 împingătoare, 41 remorchere - împingătoare, 60 nave autopro-pulsate, pentru transportul măr-furilor (din care un tanc petrolier), 1.211 nave fără propulsie, pentru transportul mărfurilor, numeroase nave tehnice și de serviciu, de diferite tipuri. „Multe dintre navele de pe apele interioare au fost construite înainte de 1990. Dar trebuie ținut cont că, în navigația de apă dulce, o navă de 15 – 20 de ani este relativ nouă, spre deosebire de cele maritime” – afirmă șeful ANR. Shipping-ul românesc este reprezentat nu doar de navele și companiile înregistrate în țară, spune Valentin Șerbănescu. „O serie de oameni de afaceri români dețin în proprietate companii și nave înregistrate în alte țări și sub alte pavilioane sau realizează managementul pentru armatori străini. Aceștia au baza de operațiuni, logistica și personalul în țara noastră. Nu putem decât să ne mândrim că avem firme performante în acest domeniu. Una dintre ele este «Histria Shipmanagement», o companie care și-a câștigat un bun renume pe piața internațională. Majoritatea navelor pe care le exploatează sunt noi și performante. Trebuie să remarc și alte societăți mai mici, precum «Cosena», «Metaltrans» Galați și «Mihei Shipping».”

Articole de la acelasi autor

Părerea ta contează !
1
honda cbr f2 fairings
2 iunie 2014
honda cbr f2 fairings

Pas de pare brise non plus, et avec le moulage du fairing il semble que ça n'ait pas l'air d'une option non plus. Fatigue en vue pour tenter de s'agripper au guidon afin de rester sur la moto sur l'autoroute. honda cbr f2 fairings http://hondacbrf2fairings.tripod.com

Cele mai comentate ştiri

Articole din aceeaşi secţiune

Top ştiri din ultimele 7 zile

Ziar.com Revista presei
Inchide
Pagina a fost generata in 0.3969 secunde