FEMEIE MOARTĂ ÎN SPITAL, DUPĂ CE A PRIMIT ALT SÂNGE. Unitatea de transfuzie funcționa fără avizFEMEIE MOARTĂ ÎN SPITAL, DUPĂ CE A PRIMIT ALT SÂNGE. Unitatea de transfuzie funcționa fără aviz

O femeie a murit după ce i s-a făcut o transfuzie cu o altă grupă de sânge. Cazul revoltător s-a întâmplat la Spitalul de Arși din Capitală, femeia a intrat în șoc la câteva ore după transfuzie. La câteva zile de la această greșeală îngrozitoare, pacienta a decedat. În urma unor ...

RATC Constanța, pe butuci! Șoferii cer Primăriei eliminarea microbuzelor maxi-taxi de pe traseeRATC Constanța, pe butuci! Șoferii cer Primăriei eliminarea microbuzelor maxi-taxi de pe trasee

Transportul în comun în Constanța a fost împărțit de ani de zile în două tabere: autobuzele RATC și microbuzele particulare. Războiul a fost alimentat de autoritățile locale, care au permis firmelor de maxi-taxi să intre pe traseele autobuzelor ...

Copil de șase ani din Constanța, sfâșiat de doi maidanezi. Primăria promite: "Din toamnă, lucrurile se vor schimba"Copil de șase ani din Constanța, sfâșiat de doi maidanezi. Primăria promite: "Din toamnă, lucrurile se vor schimba"

Problema câinilor fără stăpân, lăsați liberi pe străzile Constanței, are în spate o lungă istorie. Deși reclamații există, iar hingherii se plâng că muncesc la foc continuu, rezolvarea tot întârzie să apară. Dar mai rău este că, atunci când revine în ...

Au fugit de Bac ca dracuAu fugit de Bac ca dracu' de tămâie

La proba scrisă de astăzi ar fi trebuit să se prezinte aproape 800 de candidați, dar au absentat 145.Din centrul de examen Liceul Tehnologic „Dimitrie Hurmuzescu” Medgidia a fost eliminat un candidat care a fost prins cu fițuică.

Franța invită firmele britanice să se mute la Paris

Valerie Pecresse, unul dintre cei mai cunoscuți politicieni francezi, dorește să aducă job-urile britanice în Franța, scrie Bloomberg. Șefa regiunii Parisului avea deja pregătit discursul prin care dorește să aducă companiile britanice în Franța imediat după Brexit, indiferent de rezultat. Având în vedere decizia surpriză a Marii Britanii de a părăsi Uniunea Europeană, decizie ...

Polițiștii din Constanța, încadrați din sursă externă, au depus jurământulPolițiștii din Constanța, încadrați din sursă externă, au depus jurământul

Zi cu emoții pentru zeci de „oameni ai legii” din Constanța. Ieri, la sediul Inspectoratului de Poliție al Județului Constanța, cei 50 de agenți de poliție angajați din sursă externă, repartizați la posturile de pe raza județului, au depus jurământul de ...

Lidl a retras din magazine DOUĂ produse MORTALE. Motivele sunt INCREDIBILELidl a retras din magazine DOUĂ produse MORTALE. Motivele sunt INCREDIBILE

Lidl a retras din magazine DOUĂ produse MORTALE. Din cauza proprietăților acestora, oficialii lanțului de magazine Lidl au decis să retragă de pe piață și din toate magazinele lor, două produse potențial mortale pentru anumite categorii de consumatori. Ba mai mult, aceștia cerut ...

11 CANDIDAȚI PE UN LOC, LA POLIȚIE. ÎNCEP PROBELE SPORTIVE ELIMINATORII11 CANDIDAȚI PE UN LOC, LA POLIȚIE. ÎNCEP PROBELE SPORTIVE ELIMINATORII

Admitere Academia de Poliție 2016. Probele sportive eliminatorii de la Academia de Poliție sunt programate să înceapă miercuri și se vor desfășura pe parcursul unei săptămâni, fiind testul în urma căruia, în anii trecuți, aproximativ jumătate dintre candidați au fost respinși ...

Un șofer fără permis  a nenorocit o fetiță  de cinci ani.  Medicii i-au amputat ambele picioareUn șofer fără permis a nenorocit o fetiță de cinci ani. Medicii i-au amputat ambele picioare

Accident grav în localitatea constănțeană Valu lui Traian. Un bărbat, în vârstă de 28 de ani, aflat la volanul unui tractor, cu care tracta o remorcă, circula pe strada Mihai Eminescu și, ajungând în dreptul unui imobil, din cauza unor defecțiuni tehnice, remorca s-a desprins de ...

Stirile zilei de Joi, 01 Septembrie 2016 - Cuget Liber Online

anunţuri.cugetliber.ro

Mai multe ştiri online:

2.430 nave maritime, fluviale și portuare arborează pavilionul românesc

Ştire online publicată Marţi, 07 August 2007. Autor: Ion TIȚA-CĂLIN
Flota țării noastre cuprinde un număr de 2.430 de nave maritime, fluviale și tehnice - portuare, a declarat, pentru cotidianul „Cuget Liber”, Valentin Șerbănescu, directorul general al Autorității Navale Române. Flota maritimă propriu-zisă cuprinde 9 nave, dintre care 8 sunt în exploatare. Acestea sunt: „Aris”(cargou de 5.986 t) și „Susie” (cargou de 5.988 t), operate de compania „Cosena”; „Histria Topaz” (tanc petrolier de 24.148 t) - armator „Histria Ship-management”; „Eforie” și „Mangalia” (ferryboat –uri de 20.621 t) – armator SN CFR „Marfă”; „Oana Cristina” (cargou de 2.598 t) – proprietar „Metaltrans” Galați; „Albatros” (cargou de 6.015 t) – armator Academia Navală, „Sammarina A” (ex Păltiniș, ro – ro de 8.161 t) și „Sammarina M” (ex „Pașcani”, ro-ro de 8.161 t) – aflate în proprietatea companiei „Sam-marina”. Din categoria navelor maritime fac parte și platformele petroliere „Atlas”, „Saturn”, „Prometeu”, „Orizont“ și „Jupiter”, deținute de compania „Grup Servicii Petroliere”. „Majoritatea acestor nave au vârsta de peste 15 ani, fiind menținute cu mari cheltuieli în standardele europene – afirmă Valentin Șerbănescu. Este de admirat efortul armatorilor, dar trebuie menționat că inspecțiile riguroase ale ANR au făcut ca aceste nave să nu mai fie arestate de Port State Control în țări ale Uniunii Europene.“ Flota tehnică maritimă cuprinde 131 nave, din care: 2 tancuri petroliere, 5 tancuri de bunkeraj, 7 nave de pescuit costier, 2 nave hidrografice, 2 nave de cercetare, 33 de remorchere, 15 șalande, 13 macarale plutitoare, o navă de stins incendii, 5 docuri plutitoare, 9 gabare și altele. Pe apele interioare, circulă 2.285 nave, respectiv: 64 nave de transport pasageri (de diferite capacități, de la 12 locuri în sus), 74 remorchere și 132 împingătoare, 41 remorchere - împingătoare, 60 nave autopro-pulsate, pentru transportul măr-furilor (din care un tanc petrolier), 1.211 nave fără propulsie, pentru transportul mărfurilor, numeroase nave tehnice și de serviciu, de diferite tipuri. „Multe dintre navele de pe apele interioare au fost construite înainte de 1990. Dar trebuie ținut cont că, în navigația de apă dulce, o navă de 15 – 20 de ani este relativ nouă, spre deosebire de cele maritime” – afirmă șeful ANR. Shipping-ul românesc este reprezentat nu doar de navele și companiile înregistrate în țară, spune Valentin Șerbănescu. „O serie de oameni de afaceri români dețin în proprietate companii și nave înregistrate în alte țări și sub alte pavilioane sau realizează managementul pentru armatori străini. Aceștia au baza de operațiuni, logistica și personalul în țara noastră. Nu putem decât să ne mândrim că avem firme performante în acest domeniu. Una dintre ele este «Histria Shipmanagement», o companie care și-a câștigat un bun renume pe piața internațională. Majoritatea navelor pe care le exploatează sunt noi și performante. Trebuie să remarc și alte societăți mai mici, precum «Cosena», «Metaltrans» Galați și «Mihei Shipping».”

Flota țării noastre cuprinde un număr de 2.430 de nave maritime, fluviale și tehnice - portuare, a declarat, pentru cotidianul „Cuget Liber”, Valentin Șerbănescu, directorul general al Autorității Navale Române. Flota maritimă propriu-zisă cuprinde 9 nave, dintre care 8 sunt în exploatare. Acestea sunt: „Aris”(cargou de 5.986 t) și „Susie” (cargou de 5.988 t), operate de compania „Cosena”; „Histria Topaz” (tanc petrolier de 24.148 t) - armator „Histria Ship-management”; „Eforie” și „Mangalia” (ferryboat –uri de 20.621 t) – armator SN CFR „Marfă”; „Oana Cristina” (cargou de 2.598 t) – proprietar „Metaltrans” Galați; „Albatros” (cargou de 6.015 t) – armator Academia Navală, „Sammarina A” (ex Păltiniș, ro – ro de 8.161 t) și „Sammarina M” (ex „Pașcani”, ro-ro de 8.161 t) – aflate în proprietatea companiei „Sam-marina”. Din categoria navelor maritime fac parte și platformele petroliere „Atlas”, „Saturn”, „Prometeu”, „Orizont“ și „Jupiter”, deținute de compania „Grup Servicii Petroliere”. „Majoritatea acestor nave au vârsta de peste 15 ani, fiind menținute cu mari cheltuieli în standardele europene – afirmă Valentin Șerbănescu. Este de admirat efortul armatorilor, dar trebuie menționat că inspecțiile riguroase ale ANR au făcut ca aceste nave să nu mai fie arestate de Port State Control în țări ale Uniunii Europene.“ Flota tehnică maritimă cuprinde 131 nave, din care: 2 tancuri petroliere, 5 tancuri de bunkeraj, 7 nave de pescuit costier, 2 nave hidrografice, 2 nave de cercetare, 33 de remorchere, 15 șalande, 13 macarale plutitoare, o navă de stins incendii, 5 docuri plutitoare, 9 gabare și altele. Pe apele interioare, circulă 2.285 nave, respectiv: 64 nave de transport pasageri (de diferite capacități, de la 12 locuri în sus), 74 remorchere și 132 împingătoare, 41 remorchere - împingătoare, 60 nave autopro-pulsate, pentru transportul măr-furilor (din care un tanc petrolier), 1.211 nave fără propulsie, pentru transportul mărfurilor, numeroase nave tehnice și de serviciu, de diferite tipuri. „Multe dintre navele de pe apele interioare au fost construite înainte de 1990. Dar trebuie ținut cont că, în navigația de apă dulce, o navă de 15 – 20 de ani este relativ nouă, spre deosebire de cele maritime” – afirmă șeful ANR. Shipping-ul românesc este reprezentat nu doar de navele și companiile înregistrate în țară, spune Valentin Șerbănescu. „O serie de oameni de afaceri români dețin în proprietate companii și nave înregistrate în alte țări și sub alte pavilioane sau realizează managementul pentru armatori străini. Aceștia au baza de operațiuni, logistica și personalul în țara noastră. Nu putem decât să ne mândrim că avem firme performante în acest domeniu. Una dintre ele este «Histria Shipmanagement», o companie care și-a câștigat un bun renume pe piața internațională. Majoritatea navelor pe care le exploatează sunt noi și performante. Trebuie să remarc și alte societăți mai mici, precum «Cosena», «Metaltrans» Galați și «Mihei Shipping».”

Articole de la acelasi autor

Părerea ta contează !
1
honda cbr f2 fairings
2 iunie 2014
honda cbr f2 fairings

Pas de pare brise non plus, et avec le moulage du fairing il semble que ça n'ait pas l'air d'une option non plus. Fatigue en vue pour tenter de s'agripper au guidon afin de rester sur la moto sur l'autoroute. honda cbr f2 fairings http://hondacbrf2fairings.tripod.com

Cele mai comentate ştiri

Articole din aceeaşi secţiune

Top ştiri din ultimele 7 zile

Ziar.com Revista presei
Pagina a fost generata in 0.254 secunde