Ucraina: Un jurnalist prorus, împușcat mortal la KievUcraina: Un jurnalist prorus, împușcat mortal la Kiev

Cunoscutul jurnalist ucrainean prorus Oles Buzina a fost împușcat mortal, joi, la Kiev, a anunțat o sursă din cadrul Ministerului ucrainean de Interne, citată de AFP.'Ziaristul Oles Buzina a fost ucis pe strada Degtiarevskaia, nr.58', nu departe de centru ...

Galerie foto. Cetățile dobrogene Carsium și Capidava, în atenția UNESCOGalerie foto. Cetățile dobrogene Carsium și Capidava, în atenția UNESCO

Două situri reprezentative pentru antichitatea de la Dunărea de Jos, Carsium și Capidava, sunt propuse pentru a intra în patrimoniul UNESCO. Echipe de cercetători, formate din experți străini și români în domeniul patrimoniului cultural, au efectuat o ...

VESTE PROASTĂ DE LA METEOROLOGI. Se strică vremea la CONSTANȚA! Ne așteaptă PLOI ȘI FRIGVESTE PROASTĂ DE LA METEOROLOGI. Se strică vremea la CONSTANȚA! Ne așteaptă PLOI ȘI FRIG

Administrația Națională de Meteorologie a emis o informare de ploi pe arii extinse și răcire a vremii începând de mâine dimineață, de la ora 10,00, și până miercuri seară, la ora 20,00.În intervalul menționat, aria ploilor se va extinde dinspre sud-vestul țării și va cuprinde ...

Galerie foto. ACCIDENT GRAV LA IEȘIRE DIN CONSTANȚAGalerie foto. ACCIDENT GRAV LA IEȘIRE DIN CONSTANȚA

Polițiștii rutieri au fost sesizați, în jurul orei 10.30, despre producerea unui accident rutier la ieșire din municipiul Constanța către Valu lui Traian. Din primele informații se pare că în eveniment sunt implicate trei autoturisme, iar o persoană este rănită. 

Simona Halep revine pe locul 2 mondialSimona Halep revine pe locul 2 mondial

Jucătoarea de tenis Simona Halep a fost învinsă în semifinalele turneului WTA de la Stuttgart (Germania), scor 5-7, 7-5, 2-6, de daneza Caroline Wozniacki, partida durând aproape trei ore. Constănțeanca a primit 28.601 de dolari și 185 de puncte WTA, iar de ...

Cine sunt câștigătorii concursului "BRAVO!"Cine sunt câștigătorii concursului "BRAVO!"

Facultatea de Litere din cadrul Universității „Ovidius”, alături de Inspectoratul Școlar Județean și de Asociația Română a Profesorilor de Limba Franceză, a organizat prima ediție a concursului plurilingv „Bravo!”. La concurs s-au înscris 54 de elevi ...

Știrile zilei de Luni, 27 Aprilie 2015 - Cuget Liber Online

Mai multe ştiri online:

2.430 nave maritime, fluviale și portuare arborează pavilionul românesc

Ştire online publicată Marţi, 07 August 2007. Autor: Ion TIȚA-CĂLIN
Flota țării noastre cuprinde un număr de 2.430 de nave maritime, fluviale și tehnice - portuare, a declarat, pentru cotidianul „Cuget Liber”, Valentin Șerbănescu, directorul general al Autorității Navale Române. Flota maritimă propriu-zisă cuprinde 9 nave, dintre care 8 sunt în exploatare. Acestea sunt: „Aris”(cargou de 5.986 t) și „Susie” (cargou de 5.988 t), operate de compania „Cosena”; „Histria Topaz” (tanc petrolier de 24.148 t) - armator „Histria Ship-management”; „Eforie” și „Mangalia” (ferryboat –uri de 20.621 t) – armator SN CFR „Marfă”; „Oana Cristina” (cargou de 2.598 t) – proprietar „Metaltrans” Galați; „Albatros” (cargou de 6.015 t) – armator Academia Navală, „Sammarina A” (ex Păltiniș, ro – ro de 8.161 t) și „Sammarina M” (ex „Pașcani”, ro-ro de 8.161 t) – aflate în proprietatea companiei „Sam-marina”. Din categoria navelor maritime fac parte și platformele petroliere „Atlas”, „Saturn”, „Prometeu”, „Orizont“ și „Jupiter”, deținute de compania „Grup Servicii Petroliere”. „Majoritatea acestor nave au vârsta de peste 15 ani, fiind menținute cu mari cheltuieli în standardele europene – afirmă Valentin Șerbănescu. Este de admirat efortul armatorilor, dar trebuie menționat că inspecțiile riguroase ale ANR au făcut ca aceste nave să nu mai fie arestate de Port State Control în țări ale Uniunii Europene.“ Flota tehnică maritimă cuprinde 131 nave, din care: 2 tancuri petroliere, 5 tancuri de bunkeraj, 7 nave de pescuit costier, 2 nave hidrografice, 2 nave de cercetare, 33 de remorchere, 15 șalande, 13 macarale plutitoare, o navă de stins incendii, 5 docuri plutitoare, 9 gabare și altele. Pe apele interioare, circulă 2.285 nave, respectiv: 64 nave de transport pasageri (de diferite capacități, de la 12 locuri în sus), 74 remorchere și 132 împingătoare, 41 remorchere - împingătoare, 60 nave autopro-pulsate, pentru transportul măr-furilor (din care un tanc petrolier), 1.211 nave fără propulsie, pentru transportul mărfurilor, numeroase nave tehnice și de serviciu, de diferite tipuri. „Multe dintre navele de pe apele interioare au fost construite înainte de 1990. Dar trebuie ținut cont că, în navigația de apă dulce, o navă de 15 – 20 de ani este relativ nouă, spre deosebire de cele maritime” – afirmă șeful ANR. Shipping-ul românesc este reprezentat nu doar de navele și companiile înregistrate în țară, spune Valentin Șerbănescu. „O serie de oameni de afaceri români dețin în proprietate companii și nave înregistrate în alte țări și sub alte pavilioane sau realizează managementul pentru armatori străini. Aceștia au baza de operațiuni, logistica și personalul în țara noastră. Nu putem decât să ne mândrim că avem firme performante în acest domeniu. Una dintre ele este «Histria Shipmanagement», o companie care și-a câștigat un bun renume pe piața internațională. Majoritatea navelor pe care le exploatează sunt noi și performante. Trebuie să remarc și alte societăți mai mici, precum «Cosena», «Metaltrans» Galați și «Mihei Shipping».”

Flota țării noastre cuprinde un număr de 2.430 de nave maritime, fluviale și tehnice - portuare, a declarat, pentru cotidianul „Cuget Liber”, Valentin Șerbănescu, directorul general al Autorității Navale Române. Flota maritimă propriu-zisă cuprinde 9 nave, dintre care 8 sunt în exploatare. Acestea sunt: „Aris”(cargou de 5.986 t) și „Susie” (cargou de 5.988 t), operate de compania „Cosena”; „Histria Topaz” (tanc petrolier de 24.148 t) - armator „Histria Ship-management”; „Eforie” și „Mangalia” (ferryboat –uri de 20.621 t) – armator SN CFR „Marfă”; „Oana Cristina” (cargou de 2.598 t) – proprietar „Metaltrans” Galați; „Albatros” (cargou de 6.015 t) – armator Academia Navală, „Sammarina A” (ex Păltiniș, ro – ro de 8.161 t) și „Sammarina M” (ex „Pașcani”, ro-ro de 8.161 t) – aflate în proprietatea companiei „Sam-marina”. Din categoria navelor maritime fac parte și platformele petroliere „Atlas”, „Saturn”, „Prometeu”, „Orizont“ și „Jupiter”, deținute de compania „Grup Servicii Petroliere”. „Majoritatea acestor nave au vârsta de peste 15 ani, fiind menținute cu mari cheltuieli în standardele europene – afirmă Valentin Șerbănescu. Este de admirat efortul armatorilor, dar trebuie menționat că inspecțiile riguroase ale ANR au făcut ca aceste nave să nu mai fie arestate de Port State Control în țări ale Uniunii Europene.“ Flota tehnică maritimă cuprinde 131 nave, din care: 2 tancuri petroliere, 5 tancuri de bunkeraj, 7 nave de pescuit costier, 2 nave hidrografice, 2 nave de cercetare, 33 de remorchere, 15 șalande, 13 macarale plutitoare, o navă de stins incendii, 5 docuri plutitoare, 9 gabare și altele. Pe apele interioare, circulă 2.285 nave, respectiv: 64 nave de transport pasageri (de diferite capacități, de la 12 locuri în sus), 74 remorchere și 132 împingătoare, 41 remorchere - împingătoare, 60 nave autopro-pulsate, pentru transportul măr-furilor (din care un tanc petrolier), 1.211 nave fără propulsie, pentru transportul mărfurilor, numeroase nave tehnice și de serviciu, de diferite tipuri. „Multe dintre navele de pe apele interioare au fost construite înainte de 1990. Dar trebuie ținut cont că, în navigația de apă dulce, o navă de 15 – 20 de ani este relativ nouă, spre deosebire de cele maritime” – afirmă șeful ANR. Shipping-ul românesc este reprezentat nu doar de navele și companiile înregistrate în țară, spune Valentin Șerbănescu. „O serie de oameni de afaceri români dețin în proprietate companii și nave înregistrate în alte țări și sub alte pavilioane sau realizează managementul pentru armatori străini. Aceștia au baza de operațiuni, logistica și personalul în țara noastră. Nu putem decât să ne mândrim că avem firme performante în acest domeniu. Una dintre ele este «Histria Shipmanagement», o companie care și-a câștigat un bun renume pe piața internațională. Majoritatea navelor pe care le exploatează sunt noi și performante. Trebuie să remarc și alte societăți mai mici, precum «Cosena», «Metaltrans» Galați și «Mihei Shipping».”

Articole de la acelasi autor

Părerea ta contează !
1
honda cbr f2 fairings
2 iunie 2014
honda cbr f2 fairings

Pas de pare brise non plus, et avec le moulage du fairing il semble que ça n'ait pas l'air d'une option non plus. Fatigue en vue pour tenter de s'agripper au guidon afin de rester sur la moto sur l'autoroute. honda cbr f2 fairings http://hondacbrf2fairings.tripod.com

Cele mai comentate ştiri

Articole din aceeaşi secţiune

Top ştiri din ultimele 7 zile

Sănătate
miercuri, 22 aprilie Foto : Urgențe pentru copii? Unde găsim, noaptea, un pediatru în Constanța 5693 vizite, 11 comentarii Urgențe pentru copii? Unde găsim, noaptea, un pediatru în Constanța
Eveniment
marti, 21 aprilie Foto : De ce vin polițiștii la Sfântu Așteaptă când vă este spartă casa 3852 vizite, 4 comentarii De ce vin polițiștii la Sfântu Așteaptă când vă este spartă casa
Cultură-Educație
miercuri, 22 aprilie Foto : Misterioasele galerii de sub Constanța: "M-a speriat adâncimea lor. Nu era un sistem de apărare" 3655 vizite, 1 comentarii Misterioasele galerii de sub Constanța: "M-a speriat adâncimea lor. Nu era un sistem de apărare"
Politică
sambata, 25 aprilie Foto : Cine îi ia locul lui Radu Mazăre? 1320 vizite, 2 comentarii Cine îi ia locul lui Radu Mazăre?
Ziar.com Revista presei
Inchide
Pagina a fost generata in 0.4198 secunde