Vacanța perfectă, la Complexul Cleopatra din MamaiaVacanța perfectă, la Complexul Cleopatra din Mamaia

Linia de autoservire a Complexului Cleopatra din Mamaia este una dintre cele mai frecventate unități de profil de pe întreg litoralul românesc. Turiștii, dar și constănțenii aleg să vină aici pentru că, indiferent că doresc un prânz sau o cină, găsesc produse proaspete, excelent ...

Groaznic sfârșit de săptămână! Un mort și 17 răniți pe străzile Constanței - Galerie FOTOGroaznic sfârșit de săptămână! Un mort și 17 răniți pe străzile Constanței - Galerie FOTO

Week-end însângerat pe străzile din Constanța. Un tânăr și-a găsit sfârșitul, iar alte 17 persoane au ajuns la spital, dintre care una în stare critică, în urma mai multor accidente rutiere. O mașină a luat foc, iar un tânăr a ars carbonizat; o tânără a sărit în fața mașinii ...

Simona Halep:  „Visul meu este să ajung  la Turneul Campioanelor“Simona Halep: „Visul meu este să ajung la Turneul Campioanelor“

Jucătoarea de tenis Simona Halep a declarat, ieri, în cadrul unei conferințe de presă, că este complet refăcută și gata să concureze în următoarele competiții ce vor avea loc în Statele Unite. Visul celei mai bune jucătoare române de tenis din România este acela de a ajunge la ...

VIDEO! GRAV ACCIDENT RUTIER în CONSTANȚA / Autoturism făcut SCRUM după ce s-a izbit de un microbuz. Un tânăr a murit carbonizat - Imagini ȘOCANTE!VIDEO! GRAV ACCIDENT RUTIER în CONSTANȚA / Autoturism făcut SCRUM după ce s-a izbit de un microbuz. Un tânăr a murit carbonizat - Imagini ȘOCANTE!

UPDATE - Din primele informații se pare că persoana decedată este Cosmin Chiriac, 30 de ani, din Galați. De asemenea, șase persoane au fost rănite. Starea celor cinci răniți din microbuz este stabilă, dar cea de-a șasea persoană, respectiv pasagerul din Logan, se află în ...

Treisprezece civili, inclusiv doi copii, uciși în UcrainaTreisprezece civili, inclusiv doi copii, uciși în Ucraina

Treisprezece civili, inclusiv doi copii, au fost uciși duminică în confruntări armate la Gorlivka, unul dintre bastioanele separatiste proruse, o localitate situată la aproximativ 45 de kilometri de Donețk, a anunțat administrația regională într-un comunicat, informează ...

„Alo? Hoții mi-au furat mașina!“ Leac pentru șoferii care parchează unde au chef„Alo? Hoții mi-au furat mașina!“ Leac pentru șoferii care parchează unde au chef

Polițiștii locali constănțeni încearcă să-i disciplineze pe șoferii care se trezesc să parcheze oriunde le este la îndemână. Astfel, deși cu lucrători puțini, oamenii legii încearcă să curețe Constanța de autovehiculele care deranjează. În această perioadă, polițiștii locali se ...

Știrile zilei de Miercuri, 30 Iulie 2014 - Cuget Liber Online

Mai multe ştiri online:

2.430 nave maritime, fluviale și portuare arborează pavilionul românesc

Ştire online publicată Marţi, 07 August 2007. Autor: Ion TIȚA-CĂLIN
Flota țării noastre cuprinde un număr de 2.430 de nave maritime, fluviale și tehnice - portuare, a declarat, pentru cotidianul „Cuget Liber”, Valentin Șerbănescu, directorul general al Autorității Navale Române. Flota maritimă propriu-zisă cuprinde 9 nave, dintre care 8 sunt în exploatare. Acestea sunt: „Aris”(cargou de 5.986 t) și „Susie” (cargou de 5.988 t), operate de compania „Cosena”; „Histria Topaz” (tanc petrolier de 24.148 t) - armator „Histria Ship-management”; „Eforie” și „Mangalia” (ferryboat –uri de 20.621 t) – armator SN CFR „Marfă”; „Oana Cristina” (cargou de 2.598 t) – proprietar „Metaltrans” Galați; „Albatros” (cargou de 6.015 t) – armator Academia Navală, „Sammarina A” (ex Păltiniș, ro – ro de 8.161 t) și „Sammarina M” (ex „Pașcani”, ro-ro de 8.161 t) – aflate în proprietatea companiei „Sam-marina”. Din categoria navelor maritime fac parte și platformele petroliere „Atlas”, „Saturn”, „Prometeu”, „Orizont“ și „Jupiter”, deținute de compania „Grup Servicii Petroliere”. „Majoritatea acestor nave au vârsta de peste 15 ani, fiind menținute cu mari cheltuieli în standardele europene – afirmă Valentin Șerbănescu. Este de admirat efortul armatorilor, dar trebuie menționat că inspecțiile riguroase ale ANR au făcut ca aceste nave să nu mai fie arestate de Port State Control în țări ale Uniunii Europene.“ Flota tehnică maritimă cuprinde 131 nave, din care: 2 tancuri petroliere, 5 tancuri de bunkeraj, 7 nave de pescuit costier, 2 nave hidrografice, 2 nave de cercetare, 33 de remorchere, 15 șalande, 13 macarale plutitoare, o navă de stins incendii, 5 docuri plutitoare, 9 gabare și altele. Pe apele interioare, circulă 2.285 nave, respectiv: 64 nave de transport pasageri (de diferite capacități, de la 12 locuri în sus), 74 remorchere și 132 împingătoare, 41 remorchere - împingătoare, 60 nave autopro-pulsate, pentru transportul măr-furilor (din care un tanc petrolier), 1.211 nave fără propulsie, pentru transportul mărfurilor, numeroase nave tehnice și de serviciu, de diferite tipuri. „Multe dintre navele de pe apele interioare au fost construite înainte de 1990. Dar trebuie ținut cont că, în navigația de apă dulce, o navă de 15 – 20 de ani este relativ nouă, spre deosebire de cele maritime” – afirmă șeful ANR. Shipping-ul românesc este reprezentat nu doar de navele și companiile înregistrate în țară, spune Valentin Șerbănescu. „O serie de oameni de afaceri români dețin în proprietate companii și nave înregistrate în alte țări și sub alte pavilioane sau realizează managementul pentru armatori străini. Aceștia au baza de operațiuni, logistica și personalul în țara noastră. Nu putem decât să ne mândrim că avem firme performante în acest domeniu. Una dintre ele este «Histria Shipmanagement», o companie care și-a câștigat un bun renume pe piața internațională. Majoritatea navelor pe care le exploatează sunt noi și performante. Trebuie să remarc și alte societăți mai mici, precum «Cosena», «Metaltrans» Galați și «Mihei Shipping».”

Flota țării noastre cuprinde un număr de 2.430 de nave maritime, fluviale și tehnice - portuare, a declarat, pentru cotidianul „Cuget Liber”, Valentin Șerbănescu, directorul general al Autorității Navale Române. Flota maritimă propriu-zisă cuprinde 9 nave, dintre care 8 sunt în exploatare. Acestea sunt: „Aris”(cargou de 5.986 t) și „Susie” (cargou de 5.988 t), operate de compania „Cosena”; „Histria Topaz” (tanc petrolier de 24.148 t) - armator „Histria Ship-management”; „Eforie” și „Mangalia” (ferryboat –uri de 20.621 t) – armator SN CFR „Marfă”; „Oana Cristina” (cargou de 2.598 t) – proprietar „Metaltrans” Galați; „Albatros” (cargou de 6.015 t) – armator Academia Navală, „Sammarina A” (ex Păltiniș, ro – ro de 8.161 t) și „Sammarina M” (ex „Pașcani”, ro-ro de 8.161 t) – aflate în proprietatea companiei „Sam-marina”. Din categoria navelor maritime fac parte și platformele petroliere „Atlas”, „Saturn”, „Prometeu”, „Orizont“ și „Jupiter”, deținute de compania „Grup Servicii Petroliere”. „Majoritatea acestor nave au vârsta de peste 15 ani, fiind menținute cu mari cheltuieli în standardele europene – afirmă Valentin Șerbănescu. Este de admirat efortul armatorilor, dar trebuie menționat că inspecțiile riguroase ale ANR au făcut ca aceste nave să nu mai fie arestate de Port State Control în țări ale Uniunii Europene.“ Flota tehnică maritimă cuprinde 131 nave, din care: 2 tancuri petroliere, 5 tancuri de bunkeraj, 7 nave de pescuit costier, 2 nave hidrografice, 2 nave de cercetare, 33 de remorchere, 15 șalande, 13 macarale plutitoare, o navă de stins incendii, 5 docuri plutitoare, 9 gabare și altele. Pe apele interioare, circulă 2.285 nave, respectiv: 64 nave de transport pasageri (de diferite capacități, de la 12 locuri în sus), 74 remorchere și 132 împingătoare, 41 remorchere - împingătoare, 60 nave autopro-pulsate, pentru transportul măr-furilor (din care un tanc petrolier), 1.211 nave fără propulsie, pentru transportul mărfurilor, numeroase nave tehnice și de serviciu, de diferite tipuri. „Multe dintre navele de pe apele interioare au fost construite înainte de 1990. Dar trebuie ținut cont că, în navigația de apă dulce, o navă de 15 – 20 de ani este relativ nouă, spre deosebire de cele maritime” – afirmă șeful ANR. Shipping-ul românesc este reprezentat nu doar de navele și companiile înregistrate în țară, spune Valentin Șerbănescu. „O serie de oameni de afaceri români dețin în proprietate companii și nave înregistrate în alte țări și sub alte pavilioane sau realizează managementul pentru armatori străini. Aceștia au baza de operațiuni, logistica și personalul în țara noastră. Nu putem decât să ne mândrim că avem firme performante în acest domeniu. Una dintre ele este «Histria Shipmanagement», o companie care și-a câștigat un bun renume pe piața internațională. Majoritatea navelor pe care le exploatează sunt noi și performante. Trebuie să remarc și alte societăți mai mici, precum «Cosena», «Metaltrans» Galați și «Mihei Shipping».”

Părerea ta contează !
1
honda cbr f2 fairings
2 iunie
honda cbr f2 fairings

Pas de pare brise non plus, et avec le moulage du fairing il semble que ça n'ait pas l'air d'une option non plus. Fatigue en vue pour tenter de s'agripper au guidon afin de rester sur la moto sur l'autoroute. honda cbr f2 fairings http://hondacbrf2fairings.tripod.com

Top ştiri din ultimele 7 zile

ziare