Zumba-show, pe melodiile lui Gheorghe Gheorghiu, la Perla VenusuluiZumba-show, pe melodiile lui Gheorghe Gheorghiu, la Perla Venusului

La Complexul Turistic Perla Venusului, de dimineață și până seara, toată lumea se distrează. Zilnic, în jurul orei 10.00, încep cursurile de zumba pe melodiile lui Gheorghe Gheorghiu, artist pe care, pe întreaga durată a sezonului, îl puteți găsi la Perla Venusului. Sesiunea a ...

Faleza de la Cazino este gata.  Cum arată și cât au costat lucrările / Galerie FOTOFaleza de la Cazino este gata. Cum arată și cât au costat lucrările / Galerie FOTO

Mai sunt numai câteva zile până când mii de constănțeni și turiști vor veni să sărbătorească Ziua Marinei pe faleza din Constanța. Autoritățile locale au pregătit un program special, la care sunt așteptați numeroși spectatori, din întreaga țară.Aflată în reabilitare de mai bine ...

Meci de senzație pentru Simona Halep, la CincinnatiMeci de senzație pentru Simona Halep, la Cincinnati

Jucătoarea Simona Halep, locul 2 WTA și cap de serie numărul 2, s-a calificat, marți, în optimile de finală ale turneului de categorie Premier 5 de la Cincinnati, cu premii în valoare totală de 2,5 milioane de dolari.Halep a trecut în turul doi, cu scorul de 6-4, 6-2 ...

Femeie accidentată chiar pe trecerea de pietoniFemeie accidentată chiar pe trecerea de pietoni

O femeie de 39 de ani a fost lovită chiar pe marcajul pietonal. Incidentul s-a produs ieri, în jurul orelor 13, în municipiul Constanța. Alexandru Stoian, de 63 de ani conducea un Opel pe bulevardul Tomis, dinspre bulevardul Aurel Vlaicu. La un moment dat, ajungând la trecerea ...

Rusia anchetează dispariția în Ucraina a unui jurnalist de la agenția RIA NovostiRusia anchetează dispariția în Ucraina a unui jurnalist de la agenția RIA Novosti

Rusia a deschis o anchetă în legătură cu dispariția în Ucraina a unui jurnalist de la agenția de presă rusă RIA Novosti, de la care redacția nu a mai primit nicun semn de o săptămână, a anunțat Comisia de anchetă de la Moscova."Jurnalistul a transmis imagini în data de 5 august ...

Mai multe drepturi pentru polițiștii localiMai multe drepturi pentru polițiștii locali

Sindicatul Polițiștilor și Vameșilor „Pro Lex”, Federația Națională a Polițiștilor Locali din România și Confederația „Meridian” fac demersuri pentru ca polițiștii locali să aibă mai multe drepturi. „În luna septembrie vom organiza o dezbatere ...

Știrile zilei de Joi, 21 August 2014 - Cuget Liber Online

Mai multe ştiri online:

2.430 nave maritime, fluviale și portuare arborează pavilionul românesc

Ştire online publicată Marţi, 07 August 2007. Autor: Ion TIȚA-CĂLIN
Flota țării noastre cuprinde un număr de 2.430 de nave maritime, fluviale și tehnice - portuare, a declarat, pentru cotidianul „Cuget Liber”, Valentin Șerbănescu, directorul general al Autorității Navale Române. Flota maritimă propriu-zisă cuprinde 9 nave, dintre care 8 sunt în exploatare. Acestea sunt: „Aris”(cargou de 5.986 t) și „Susie” (cargou de 5.988 t), operate de compania „Cosena”; „Histria Topaz” (tanc petrolier de 24.148 t) - armator „Histria Ship-management”; „Eforie” și „Mangalia” (ferryboat –uri de 20.621 t) – armator SN CFR „Marfă”; „Oana Cristina” (cargou de 2.598 t) – proprietar „Metaltrans” Galați; „Albatros” (cargou de 6.015 t) – armator Academia Navală, „Sammarina A” (ex Păltiniș, ro – ro de 8.161 t) și „Sammarina M” (ex „Pașcani”, ro-ro de 8.161 t) – aflate în proprietatea companiei „Sam-marina”. Din categoria navelor maritime fac parte și platformele petroliere „Atlas”, „Saturn”, „Prometeu”, „Orizont“ și „Jupiter”, deținute de compania „Grup Servicii Petroliere”. „Majoritatea acestor nave au vârsta de peste 15 ani, fiind menținute cu mari cheltuieli în standardele europene – afirmă Valentin Șerbănescu. Este de admirat efortul armatorilor, dar trebuie menționat că inspecțiile riguroase ale ANR au făcut ca aceste nave să nu mai fie arestate de Port State Control în țări ale Uniunii Europene.“ Flota tehnică maritimă cuprinde 131 nave, din care: 2 tancuri petroliere, 5 tancuri de bunkeraj, 7 nave de pescuit costier, 2 nave hidrografice, 2 nave de cercetare, 33 de remorchere, 15 șalande, 13 macarale plutitoare, o navă de stins incendii, 5 docuri plutitoare, 9 gabare și altele. Pe apele interioare, circulă 2.285 nave, respectiv: 64 nave de transport pasageri (de diferite capacități, de la 12 locuri în sus), 74 remorchere și 132 împingătoare, 41 remorchere - împingătoare, 60 nave autopro-pulsate, pentru transportul măr-furilor (din care un tanc petrolier), 1.211 nave fără propulsie, pentru transportul mărfurilor, numeroase nave tehnice și de serviciu, de diferite tipuri. „Multe dintre navele de pe apele interioare au fost construite înainte de 1990. Dar trebuie ținut cont că, în navigația de apă dulce, o navă de 15 – 20 de ani este relativ nouă, spre deosebire de cele maritime” – afirmă șeful ANR. Shipping-ul românesc este reprezentat nu doar de navele și companiile înregistrate în țară, spune Valentin Șerbănescu. „O serie de oameni de afaceri români dețin în proprietate companii și nave înregistrate în alte țări și sub alte pavilioane sau realizează managementul pentru armatori străini. Aceștia au baza de operațiuni, logistica și personalul în țara noastră. Nu putem decât să ne mândrim că avem firme performante în acest domeniu. Una dintre ele este «Histria Shipmanagement», o companie care și-a câștigat un bun renume pe piața internațională. Majoritatea navelor pe care le exploatează sunt noi și performante. Trebuie să remarc și alte societăți mai mici, precum «Cosena», «Metaltrans» Galați și «Mihei Shipping».”

Flota țării noastre cuprinde un număr de 2.430 de nave maritime, fluviale și tehnice - portuare, a declarat, pentru cotidianul „Cuget Liber”, Valentin Șerbănescu, directorul general al Autorității Navale Române. Flota maritimă propriu-zisă cuprinde 9 nave, dintre care 8 sunt în exploatare. Acestea sunt: „Aris”(cargou de 5.986 t) și „Susie” (cargou de 5.988 t), operate de compania „Cosena”; „Histria Topaz” (tanc petrolier de 24.148 t) - armator „Histria Ship-management”; „Eforie” și „Mangalia” (ferryboat –uri de 20.621 t) – armator SN CFR „Marfă”; „Oana Cristina” (cargou de 2.598 t) – proprietar „Metaltrans” Galați; „Albatros” (cargou de 6.015 t) – armator Academia Navală, „Sammarina A” (ex Păltiniș, ro – ro de 8.161 t) și „Sammarina M” (ex „Pașcani”, ro-ro de 8.161 t) – aflate în proprietatea companiei „Sam-marina”. Din categoria navelor maritime fac parte și platformele petroliere „Atlas”, „Saturn”, „Prometeu”, „Orizont“ și „Jupiter”, deținute de compania „Grup Servicii Petroliere”. „Majoritatea acestor nave au vârsta de peste 15 ani, fiind menținute cu mari cheltuieli în standardele europene – afirmă Valentin Șerbănescu. Este de admirat efortul armatorilor, dar trebuie menționat că inspecțiile riguroase ale ANR au făcut ca aceste nave să nu mai fie arestate de Port State Control în țări ale Uniunii Europene.“ Flota tehnică maritimă cuprinde 131 nave, din care: 2 tancuri petroliere, 5 tancuri de bunkeraj, 7 nave de pescuit costier, 2 nave hidrografice, 2 nave de cercetare, 33 de remorchere, 15 șalande, 13 macarale plutitoare, o navă de stins incendii, 5 docuri plutitoare, 9 gabare și altele. Pe apele interioare, circulă 2.285 nave, respectiv: 64 nave de transport pasageri (de diferite capacități, de la 12 locuri în sus), 74 remorchere și 132 împingătoare, 41 remorchere - împingătoare, 60 nave autopro-pulsate, pentru transportul măr-furilor (din care un tanc petrolier), 1.211 nave fără propulsie, pentru transportul mărfurilor, numeroase nave tehnice și de serviciu, de diferite tipuri. „Multe dintre navele de pe apele interioare au fost construite înainte de 1990. Dar trebuie ținut cont că, în navigația de apă dulce, o navă de 15 – 20 de ani este relativ nouă, spre deosebire de cele maritime” – afirmă șeful ANR. Shipping-ul românesc este reprezentat nu doar de navele și companiile înregistrate în țară, spune Valentin Șerbănescu. „O serie de oameni de afaceri români dețin în proprietate companii și nave înregistrate în alte țări și sub alte pavilioane sau realizează managementul pentru armatori străini. Aceștia au baza de operațiuni, logistica și personalul în țara noastră. Nu putem decât să ne mândrim că avem firme performante în acest domeniu. Una dintre ele este «Histria Shipmanagement», o companie care și-a câștigat un bun renume pe piața internațională. Majoritatea navelor pe care le exploatează sunt noi și performante. Trebuie să remarc și alte societăți mai mici, precum «Cosena», «Metaltrans» Galați și «Mihei Shipping».”

Părerea ta contează !
1
honda cbr f2 fairings
2 iunie
honda cbr f2 fairings

Pas de pare brise non plus, et avec le moulage du fairing il semble que ça n'ait pas l'air d'une option non plus. Fatigue en vue pour tenter de s'agripper au guidon afin de rester sur la moto sur l'autoroute. honda cbr f2 fairings http://hondacbrf2fairings.tripod.com

Top ştiri din ultimele 7 zile

Cetățenești
luni, 18 august Foto : Pensionarea anticipată, prea drastică? Penalizarea, „o discriminare“? 1475 vizite, 3 comentarii Pensionarea anticipată, prea drastică? Penalizarea, „o discriminare“?
Cultură-Educație
marti, 19 august Foto : Se anunță un nou „val“ de nemulțumiri: Profesori aleși de directori! 916 vizite, 2 comentarii Se anunță un nou „val“ de nemulțumiri: Profesori aleși de directori!
Economie
vineri, 15 august Foto : Criza din 2008 a lăsat urme adânci în viața echipajelor 891 vizite, 7 comentarii Criza din 2008 a lăsat urme adânci în viața echipajelor
ziare
Inchide
Cardinal