Învață să fii un bun manager!

168
Învață să fii un bun manager! - celmaibunmanager-1499865663.jpg
Capacitatea de a conduce bine un business vine în același timp din construcția interioară, dar și din lucruri învățate în timp. Ultima parte depinde exclusiv de dorința fiecărui manager de a-și îmbunătăți stilul de conducere. 


About.com recomandă câțiva pași care pot fi aplicați rând pe rând, scrie wall-street.ro. 


1. Selectează cei mai buni oameni. Ca manager, rezultatele tale vor fi influențate de cei care fac parte din echipa pe care o conduci. Cu cât membrii echipei vor fi mai buni, cu atât echipa va avea rezultate mai bune, iar datoria unui manager bun este în primul rând de a construi cea mai bună echipă. 


2. Fii un factor motivator. Acțiunile se întreprind numai pentru consecințele pe care le vor avea. Câteodată este vorba de urmările neplăcute care pot avea loc dacă acțiunile nu sunt întreprinse, dar, cu toate acestea, majoritatea acțiunilor sunt realizate având o motivație pozitivă în spatele lor. 


Aceeași situație se întâlnește și la locul de muncă. Angajații vor da tot ce este mai bun în ei pentru un salariu mai bun sau pentru prestigiu. Alteori, își vor îndeplini doar sarcinile bine stabilite și de multe ori fără a încerca să fie mai buni, fiindcă doresc să își ia salariul fără să depună un efort considerabil. Oricare din aceste două situații sunt cauzate de manager. În primul rând, selecția îi aparține, iar în al doilea rând, elementele de motivare a angajaților sunt în mâinile sale. O bună cunoaștere a angajaților și a motivațiilor acestora poate duce la rezultate mai bune ale echipei. 


3. Construiește o echipă. Selecția a fost realizată, fiecare membru al echipei are o calificare înaltă și toți știu exact ce trebuie să facă. Aici intervine rolul managerului, care trebuie să facă o echipă dintr-o mulțime de angajați foarte buni. 


4. Fii un lider, nu doar un manager. Echipa este deja formată din cei mai buni oameni, motivarea fiecăruia a fost făcută și totuși parcă lipsește ceva. Motivarea echipei este lipsită de sens fără o direcție, un țel care merită și trebuie atins și care îi va face pe membrii echipei să fie mai buni. 


5. Îmbunătățește-ți comunicarea. Explicarea obiectivelor sau motivarea angajaților nu pot fi realizate fără o comunicare excepțională, care poate fi îmbunătățită prin cursuri de specialitate în cazul în care aceasta nu este dintre cele mai bune. De asemenea, întocmirea unui plan de comunicare este recomandată. 


6. Gestionează bine fondurile. O companie trebuie să fie profitabilă. Chiar dacă nu conduci finanțele întregii companii, gestionarea eficientă a fondurilor și a cheltuielilor departamentului pe care îl conduci va avea efecte pozitive asupra întregului business. 


Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Vineri, 05 Decembrie 2014
Stire din Diverse : Cum să-ți păstrezi buna imagine
Pagina a fost generata in 2.3248 secunde