Subiecte diferențiate la simularea examenului de bacalaureat

557
Subiecte diferențiate la simularea examenului de bacalaureat - simulare-1362511511.jpg
Săptămâna viitoare, între 11 și 15 martie, va avea loc simularea examenului de bacalaureat, organizată la nivel județean în toate unitățile de învățământ liceal. 

Anunțată cu mult timp în urmă de către Inspectoratul Școlar Județean Constanța, tocmai pentru a le acorda posibilitatea atât elevilor din seria curentă, dar și absolvenților din seriile anterioare care nu au promovat examenul de bacalaureat să se pregătească, simularea va avea subiecte diferențiate pe filieră și profil.

Elevii vor fi așezați câte unul în bancă, în ordine alfabetică, în funcție de disciplină și de tipul de subiect primit și vor fi supravegheați video. Astfel, elevii din clasele a XII-a se vor familiariza cu atmosfera și procedura de desfășurare a bacalaureatului.

Pentru fiecare disciplină, inspectorul școlar de specialitate și membrii consiliului consultativ al disciplinei vor realiza subiecte și bareme de evaluare și de notare în conformitate cu programele școlare, propuse pentru simulare astfel: pentru Limba și literatura română - prof Cristina Ivan, Matematică - prof. Daniela Bălănescu, Informatică - prof. Alina Nițu, Limbă maternă - prof. Anefi Icbal, Istorie - prof. Petre Purcărea, Chimie - prof. Gabriela Micu, Biologie - prof. Adriana Popescu, Geografie - prof. Anca Dragomir, Fizică - prof. Mădălina Ivănescu, Logică, Filosofie, Psihologie și Economie - prof. Daniel Vicențiu Geoglovan.

Evaluarea lucrărilor se realizează în fiecare unitate de învățământ de către două cadre didactice, respectiv profesorul de la clasă și un alt profesor, urmând ca lucrările să fie analizate și discutate cu elevii de către fiecare profesor. Decizia de trecere a notelor de la simulare în catalog va fi în responsabilitatea fiecărui cadru didactic.

Legat de aceste simulări, inspectorul școlar general, prof. dr. Răducu Popescu, a declarat: "Consider că aceste simulări au două scopuri: verificarea modului în care se organizează și se desfășoară examenul, dar și evidențierea nivelului de pregătire atins de elevi până în acest moment. În funcție de rezultatele obținute, fiecare unitate școlară trebuie să elaboreze un plan remedial, astfel încât rezultatele de la bacalaureat să fie optime".

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole din aceeași secțiune

Miercuri, 06 Martie 2013
Stire din Cultură-Educație : Premii pentru doamnele de etnie turcă
Pagina a fost generata in 1.6635 secunde