Elevii de la Școala nr. 12 luptă împotriva hărțuirii între colegi
Articole de la același autor
Concursul de directori, pe ultima sută de metri. Numărul candidaților, mister total!
05 Octombrie 2016
GALERIE FOTO. FIȚE ȘI FIGURI DE BUFTEA / Cum au început studenții constănțeni anul universitar
03 Octombrie 2016
"Maidanul este mai important decât școala și este încurajată nemunca și impostura!"
06 Octombrie 2016
După participarea la proiectul internațional Forest of Nations, Școala gimnazială nr. 12 "B. P. Hașdeu" din Constanța se implică în proiectul internațional Bullying-Free Minds, inițiat de Turcia.
Acesta va fi derulat până în 2018, în școli din România, Portugalia, Italia, Grecia, Spania și Lituania. Coordonatorul proiectului pentru țara noastră este prof. înv. primar Filiz Talagai.
"Proiectul își propune combaterea fenomenului de violență în rândul elevilor prin formarea și dezvoltarea unor competențe emoționale, care să permită inițierea și dezvoltarea unor relații sănătoase, învățarea autocontrolului, a cooperării și toleranței, a respectului de sine, dar și pentru ceilalți. Violența, indiferent de natura ei, este o realitate a lumii contemporane, de aceea școala trebuie să fie un agent social mai explicit, care să urmărească faptul că elevii săi învață lecții esențiale, care-i pregătesc pentru viață. Activitățile care se vor desfășura se pot substitui cu succes actelor de agresiune: dans, sport, momente vesele, jocuri, pictură, muzică", explică prof. Filiz Talagai.
Totodată, se dorește crearea unui mediu propice dezvoltării unor relații de cooperare și de prietenie durabile între toți cei implicați prin facilitarea unor întâlniri și schimburi de experiență.
Acesta va fi derulat până în 2018, în școli din România, Portugalia, Italia, Grecia, Spania și Lituania. Coordonatorul proiectului pentru țara noastră este prof. înv. primar Filiz Talagai.
"Proiectul își propune combaterea fenomenului de violență în rândul elevilor prin formarea și dezvoltarea unor competențe emoționale, care să permită inițierea și dezvoltarea unor relații sănătoase, învățarea autocontrolului, a cooperării și toleranței, a respectului de sine, dar și pentru ceilalți. Violența, indiferent de natura ei, este o realitate a lumii contemporane, de aceea școala trebuie să fie un agent social mai explicit, care să urmărească faptul că elevii săi învață lecții esențiale, care-i pregătesc pentru viață. Activitățile care se vor desfășura se pot substitui cu succes actelor de agresiune: dans, sport, momente vesele, jocuri, pictură, muzică", explică prof. Filiz Talagai.
Totodată, se dorește crearea unui mediu propice dezvoltării unor relații de cooperare și de prietenie durabile între toți cei implicați prin facilitarea unor întâlniri și schimburi de experiență.
Articole pe aceeași temă
Luni, 13 Iunie 2016
Joi, 09 Octombrie 2014
Miercuri, 08 Octombrie 2014