Un asteroid cât o casă va trece "extraordinar" de aproape de Pământ, în octombrie

Un asteroid cât o casă va trece

Un asteroid de dimensiunea unei case va trece, pe 12 octombrie, "extraordinar" de aproape de Pământ, adică la o distanță de la 44.000 de km, a anunțat Agenția Spațială Europeană.

Experții dau asigurări că acest corp ceresc nu prezintă niciun pericol pentru Terra. Nu va atinge planeta noastră, dar va trece prin apropierea orbitei sateliților geostaționari.

Asteroidul "2012 TC4" a fost descoperit în 2012, iar acum va fi un prilej pentru oamenii de știință să-l studieze.

2012 TC4 nu a mai fost observat în ultimii cinci ani. Recent, Very large telescope al Observatorului European Austral din Chile l-a detectat.

Radu
13 august 2017
???

La distanta aia , asteroidul nu are nicio treaba cu ,,orbitele'' satelitilor geostationari ! Oricum , ar fi fost interesant sa cada pe sediul parlamentului , cand toti popandaii de la PSD-ALDE-PNL-PMP +Pambuccian + tiganii Niki Scorpion si Voicu Stradivarius , ar fi acolo ...

SEVER
14 august 2017
??????????????

CAT O CASA DE CHIRPICI DIN BARAGAN SAU UNA CA A LUI MAZARE SAU NASTASE, CA TOT CASE SUNT......???? EXPRIMATI-VA DRACULUI MAI PE LIMBA NOASTRA : CU UN DIAMERTU DE "X" METRI. SAU IN MINTEA VOASTRA O CASA ESTE UNITATE DE MASURA?