DEZNODĂMÂNT ÎNFIORĂTOR! Accidentul Germanwings, produs INTENȚIONAT: "Am auzit zgomotul repsirației până la impactul final"
Articole recomandate
Aeronava “Nadia Comăneci” îi va transporta pe sportivii români la Jocurile Olimpice de la Paris
18 Aprilie 2024
În Dubai a căzut cea mai abundentă ploaie din ultimii 75 de ani. Cum se explică fenomenul
18 Aprilie 2024
Caz asemănător cu cel de la 2 Mai. Ce au pățit polițiștii
18 Aprilie 2024
Mai mulţi români blocați în Dubai s-au întors în țară, anunță MAE. Pentru ceilalţi se caută soluții
18 Aprilie 2024
MAE monitorizează situația grupurilor de cetăţeni români blocate pe Aeroportul din Dubai
17 Aprilie 2024
Autoritățile franceze au anunțat, într-o conferință de presă, că cel care se afla la manșa aeronavei A320, care s-a prăbușit în Alpii Francezi marți, având la bord 150 de persoane, era co-pilotul. Potrivit presei franceze, acesta ar fi avut foarte puține ore de zbor, el fiind angajat de compania Germanwings în 2013.
Pe baza informațiilor extrase din analiza cutiei negre, Andreas Lubitz a preluat controlul aeronavei și a început coborârea aeronavei. El s-a blocat în cabină, lăsându-l pe pilot pe dinafară. Potrivit anchetatorilor francezi, co-pilotul a fost în viață până la impactul aeronavei cu solul.
De altfel, ipoteza sinuciderii a fost des vehiculată de presa franceză în această perioadă.
De altfel, ipoteza sinuciderii a fost des vehiculată de presa franceză în această perioadă.
"Comandantul de bord îi cere copilotului să preia comanda și se aude zgomotul unui scaun și ușa care se închide. Probabil a mers să-și satisfacă o necesitate naturală. Copilotul manipulează atunci sistemul de monitorizare a zborului pentru a începe coborârea în timp ce era singur la comandă", a precizat procurorul din Marsilia, citat de La Depeche în ediția online.
"L-am auzit (pe înregistrarea recuperată din CVR, n.r.) pe căpitan țipând să-l lase înauntru. Căpitanul avionului s-a identificat prin sistemul intern de comunicații. A bătut în ușă și i-a cerut copilotului să deschidă ușa dar nu a primit niciun răspuns (…) La final (înainte de impact, n.r.) am auzit doar țipete. Moartea a fost instantanee, avionul a lovit muntele cu 700 de kilometri pe oră.", a declarat procurorul Brice Robin.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Vineri, 27 Martie 2015
Joi, 26 Martie 2015
Miercuri, 25 Martie 2015
Joi, 26 Martie 2015
Joi, 26 Martie 2015
Miercuri, 25 Martie 2015
Joi, 26 Martie 2015
Joi, 26 Martie 2015